-
Data: 2019-02-15 23:23:36
Temat: Re: jasno kremowy osad na korku wlewu oleju silnikowego
Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:
>>> Chodzilo mi o dobre nagrzanie silnika.
>>> I odparowanie wilgoci z oleju.
>>> Do tego 20km powinno wystarczyc?
>>
>> To po 20km odkręć korek i zobacz czy nie paruje.
>
> I znów nie wiem "zobacz czy nie paruje".
> Ma parować czy ma nie parować? :-)
a sprawdź sobie :)
Po tych 20km zgaś silnik, odkręć korek wlewu oleju (najlepiej w nocy)
przyświeć latarką i zobaczysz czy idzie para z silnika. Będzie szła.
>>>> Oprócz normalnej wilgoci z kondensacji pary wodnej może być
>>>> jeszcze jeden problem: zapieczone pierścienie i w konsekwencji
>>>> małe przedmuchy. Test: dłoń nad otwartym korkiem oleju w czasie
>>>> pracy silnika.
>>>
>>> I co ta reka mam czuc?
>>> Kiedy jest dobrze a kiedy zle?
>>
>> Jak już ręką czujesz to złom. Spaliny widać jak z wydechu.
>
> Nie rozumiem co piszesz. Jak są małe przedmuchy to widać spaliny
> jak z wydechu? Napiszcie jak krowie przy rowie, bo piszecie jak
> mechanik do mechanika a nie jak mechanik do laika :-))
bo ja myszką piszę i mi się nie chce rozpisywać ;)
Jeśli już ręką czujesz powiew jak z suszarki do włosów to silnik ma
duży przedmuch.
>> Normalnie powietrze drga ale nie dmucha. Dodasz gazu to się
>> zmienią drgania. Odczuwa się chyba szczyty i węzły.
>
> No i znowu: no drgania się zmienią bo przecież obroty się zmienią.
ale nie mówię o częstotliwości drgań tylko o amplitudzie dmuchania w
palce. Powoli kręcisz przepustnicą, obroty rosną i masz sinusoidę
szczyty i doliny.
>> Ludzie kartkę przykładają ale jeśli odma jest niedrożna do dolotu
>> to niby zdmuchnie. Najlepiej zakrecić korek i zdjąć wężyk odma
>> dolot i w nocy poświecić latarkę.
>
> Poświecę i co dalej? Na co patrzeć? Kiedy dobrze a kiedy
> niedobrze? :-)
Patrzeć na ilość spalin po przygazówce.
Nic ci się tam nie dzieje. Jakbyś miał zawaloną majonezem pokrywę
wałków rozrządu, bagnet to można się martwić.
jak masz jeszcze wątpliwości to posłuchaj wykładziku profesora
https://www.youtube.com/watch?v=-vnACF3eGqI
Sprawdz termostat i sprzegło wiskotyczne czy nie wychładzają silnika.
Ma być 90st.
--
Piter
Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.19 17:58 t-1
- 16.02.19 18:44 Mateusz Viste
- 17.02.19 11:59 Budzik
- 17.02.19 13:52 Pszemol
- 17.02.19 13:59 Pszemol
- 17.02.19 14:01 Pszemol
- 17.02.19 19:38 PiteR
- 17.02.19 23:10 Pszemol
- 18.02.19 00:11 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego bede jezdzil samochodem do centrum?
- Zermatt
- "25 zł/100 i śmiejesz się z elektryków"
- Taniej niż 1,27zł za kilowatogodzinę prądu?
- dojehałem w jednym kawałku
- Apteczka wg DIN 13164
- Polskie Obserwatorium Bezpiecze?stwa Ruchu Drogowego (POBR) mapa wypadk??w
- Department of Government Efficiency Europe, EU is made of Elon Tesla
- ostrość hamulców
- gdzie kupujecie OC
- lakier bezbarwny akrylowy
- komedia pomyłek kjm
- czy Seba naprawdę wróci do macierzy?
- coś pustawo u mechaników
- Nowy rodzaj zagrożenie ze strony elektryków :)
Najnowsze wątki
- 2025-05-28 Tani darmowy manager plików
- 2025-05-28 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-05-28 Re: Nowe zalecenie w Mini Netykiecie dotyczące wklejania linków URL
- 2025-05-28 Białystok => Team Lead Data Engineer (obszar Snowflake) <=
- 2025-05-28 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D
- 2025-05-28 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-05-28 Citi --> Velo
- 2025-05-28 Warszawa => MLOps Engineer <=
- 2025-05-28 Warszawa => Specjalista rekrutacji IT <=
- 2025-05-28 Szok
- 2025-05-28 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-05-28 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-05-28 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-05-28 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-05-28 Uwaga na spadki....