    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: japkowe roboty ...
    Date: Tue, 05 Apr 2011 22:32:03 +0200

    Dnia 05-04-2011 o 22:13:31 Mega <m...@p...wp.pl> napisał(a):

    > No właśnie nie do końca.
    > Co np. z gwarancją? Wiele urządzeń da się uszkodzić programowo.

    Można i to prawda. Ale to nie ma się nic do tego, że mając powyższe na
    uwadze, to co kupiłem jest moją własnością i robię sobie z tym co chcę.

    > A co z przepisami o transmisji radiowej? Nadajniki na pasmo GSM są
    > legalne tylko z oryginalnym softem, inaczej może się zacząć zakłocanie
    > pasma.

    Może ale nie musi.
    Na pewno firmie Apple zależy na tym, aby w jakimś tam mało znaczącym kraju
    jak Polsce, nie było zakłócane pasmo. LOL

    > No i wreszcie co z uczciwą konkurencją? Postawienie softu który niby
    > kupiłeś na chińszczyźnie nie jest fair wobec Appla który latami go
    > rozwijał.

    Ktoś podjął dojrzałą decyzję i coś wystawił na sprzedaż, sprzedał i wziął
    za to kasę. Kupiłem i mogę z tym robić co chcę, zgodnie z obowiązującym
    prawem. Kupiłem płytę CD z utworami artysty i mogę ją wrzucić do
    niszczarki. Mogę nagrania metalowe o zabarwieniu satanistycznym przerobić
    na kolędy i na odwrót. Mogę zakupić soft i grzebać w nim do woli. Kto ma
    mi zabronić i jakim prawem?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?