-
51. Data: 2011-07-07 16:52:30
Temat: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja - uzupełnienie
Od: Waldemar Fraś <w...@n...zun.pl>
W dniu 2011-05-21 11:46, crazy bejbi pisze:
> W dniu 2011-05-21 11:24, Icek pisze:
>
>> W procedurze powinno być zawsze w pierwszej kolejności: "Zgłaszam
>> problem do operatora, gdy operator wyda opinię, że to nie jego wina
>> dopiero wtedy dzwonię do UKE".
>
> Tak - słusznie - dodajemy zatem podpunkt do powyższej napisanej przeze
> mnie procedury:
>
> ===============
>
> Procedura sprawdzenia:
>
> Sprawdzenie UKE może być wykonane dopiero po definitywnym (na piśmie?)
> stwierdzeniu, że po stronie operatora nie ma problemów/usterki i że
> operator przejrzał sieć w lokalu abonenta (być może nawet odpłatnie - to
> już niech reguluje regulamin operatora) ani nie trwa właśnie np. awaria
> sieci.
>
> ================
>
> Wojtek
>
Najciekawsze jest w tym wszystkim to, że chyba trzeba będzie wykluczyć
słowo awaria, bo usunięcie każdej awarii chwilę zajmuje. A wtedy klient
będzie miał podstawy do niepłacenia. U mnie w firmie już padło
stwierdzenie, że zapewne zwiększy się ilość rozwiązań umów z naszej strony.
Obawiam się trochę, że do takiej sytuacji też może dojść. Myślę, że
wtedy to raczej nie będzie rozwój Internetu a zwykły regres ;)
--
pozdrawiam
Waldemar Fras'
site: http://www.internetkrakow.eu