eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip › jakosc obslugi w polskich portalach
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2004-08-10 19:49:56
    Temat: jakosc obslugi w polskich portalach
    Od: tenesu <t...@n...net>

    z zupelnej ciekawosci chcialbym prosic o opinie na temat jakosci obslugi
    bezplatnych kont pocztowych w portalach takich jak Onet, Interia, Gazeta, WP,
    O2, inne? czy ignorowanie zgloszen potrzeb i problemow uzytkownika to polska
    regula, czy wyjatek?

    pytam, bo w jednym z w/w portali mam konto, i zglosilem tam wady interfejsu
    WWW. zadnej reakcji. pare dni temu doslownie znikla zawartosc konta
    (wszystkie listy). zglosilem. zadnej reakcji. wlasciwie to sie juz niczego
    nie spodziewam i nawet, jak widac, nie pietnuje konkretnego dostawcy uslug.

    chcialbym sie tylko dowiedziec, czy wyrobilem sobie wlasciwe przekonanie, ze
    bezplatne konta pocztowe sa jedynie narzedziem dystrybucji reklam i ogloszen,
    a ich podstawowa funkcja moze, ale nie musi dzialac, i jesli nie dziala,
    trzeba sie z tym pogodzic, wiedzac, ze darmowego lanczu nie ma...

    a moze ktorys z portali dba o swoich uzytkownikow, chociaz nie placa?

    --
    tenesu


  • 2. Data: 2004-08-10 21:29:01
    Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On 10 Aug 2004 19:49:56 GMT I had a dream that tenesu <t...@n...net> wrote:
    > z zupelnej ciekawosci chcialbym prosic o opinie na temat jakosci obslugi
    > bezplatnych kont pocztowych w portalach takich jak Onet, Interia, Gazeta, WP,
    > O2, inne? czy ignorowanie zgloszen potrzeb i problemow uzytkownika to polska
    > regula, czy wyjatek?

    Reguła. Jakbyś miał milion marudzących klientów, to też byś tak robił :)

    > a moze ktorys z portali dba o swoich uzytkownikow, chociaz nie placa?

    Zapytaj się, który dba o użytkowników, którzy płacą ;-)

    --
    Grzegorz Janoszka odpowiadając POPRAW adres

    UWAGA, mam specyficzne poczucie humoru! Na newsach wyrażam swoje prywatne
    specyficzne poglądy, a nie moich byłych, obecnych i przyszłych pracodawców.


  • 3. Data: 2004-08-10 21:40:37
    Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
    Od: ".:JackNumber7:." <e...@g...pl>

    Dnia 10 Aug 2004 19:49:56 GMT, tenesu napisał(a):

    > a moze ktorys z portali dba o swoich uzytkownikow, chociaz nie placa?

    ja zgłosiłem coś do onetu i helpdesk odezwał się na następny dzień...
    wymiana 5 listów i rozwiązanie problemu. Konto darmowe.

    --
    $nie ślij listów via e-mail$


  • 4. Data: 2004-08-10 23:44:10
    Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
    Od: "Grzegorz Ogrodnik" <g...@o...pl>

    posiadam konto w o2.

    Od ponad miesiąca Antyspam przepuszcza połowę spamu (głównie ofert sprzedazy
    leków)
    Od dwóch tygodni własciwie nie dzoała, spam przychodzi dalej do skrzynki
    głównej, a katalog antyspam się nie zapełnia.
    Zgłosiłem ten fakt do serwisu, odpowiedx po 3 dniach" konto zgłoszone do
    naprawy".
    Do dziś (po prawie 2 tygodniach) ciagle sa problemy.

    Na jakieś 4 dni przed zwiększeniem konta z 20 do 250 MB cała zawartosc
    folderu antyspam została przeniesiona do głównej skrzynki, straciłem trochę
    czasu na kasowanie tego śmietnika.

    W Antyspamie brakije mi mozlwiości definiowania własnych filtórw wiadomości
    (od razu poleciałby wszystkie viagry, xanaxy, prozaci, paracodiny i inne)

    Kolejny zgrzyt: od 3 tygodni ni mogę pobierać maili przy pomocy The Bat'a,
    skonfigurowałem go zgodnie z instrukcją na stronie tlen.pl i nic.

    Z zalet : mało reklam




  • 5. Data: 2004-08-11 07:19:27
    Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
    Od: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall)

    Zgadzam się z przedmówcą, ja też mam darmowe konto e-mail na jednym z
    głównych darmowych portali i to od 7 lat i kilka razy spotkał mnie podobny
    problem. Zgłaszane usterki pozostały także bez odpowiedzi.

    ----- Original Message -----
    From: "tenesu" <t...@n...net>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Tuesday, August 10, 2004 9:49 PM
    Subject: jakosc obslugi w polskich portalach


    > z zupelnej ciekawosci chcialbym prosic o opinie na temat jakosci obslugi
    > bezplatnych kont pocztowych w portalach takich jak Onet, Interia, Gazeta,
    WP,
    > O2, inne? czy ignorowanie zgloszen potrzeb i problemow uzytkownika to
    polska
    > regula, czy wyjatek?
    >
    > pytam, bo w jednym z w/w portali mam konto, i zglosilem tam wady
    interfejsu
    > WWW. zadnej reakcji. pare dni temu doslownie znikla zawartosc konta
    > (wszystkie listy). zglosilem. zadnej reakcji. wlasciwie to sie juz niczego
    > nie spodziewam i nawet, jak widac, nie pietnuje konkretnego dostawcy
    uslug.
    >
    > chcialbym sie tylko dowiedziec, czy wyrobilem sobie wlasciwe przekonanie,
    ze
    > bezplatne konta pocztowe sa jedynie narzedziem dystrybucji reklam i
    ogloszen,
    > a ich podstawowa funkcja moze, ale nie musi dzialac, i jesli nie dziala,
    > trzeba sie z tym pogodzic, wiedzac, ze darmowego lanczu nie ma...
    >
    > a moze ktorys z portali dba o swoich uzytkownikow, chociaz nie placa?
    >
    > --
    > tenesu
    >
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip


  • 6. Data: 2004-08-11 07:36:36
    Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
    Od: Lukasz Spaleniak <spalek@_nospam_ptssa.pl>

    On Tue, 10 Aug 2004 21:29:01 +0000 (UTC)
    Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> wrote:

    > On 10 Aug 2004 19:49:56 GMT I had a dream that tenesu
    > <t...@n...net> wrote:
    > > z zupelnej ciekawosci chcialbym prosic o opinie na temat jakosci
    > > obslugi bezplatnych kont pocztowych w portalach takich jak Onet,
    > > Interia, Gazeta, WP, O2, inne? czy ignorowanie zgloszen potrzeb i
    > > problemow uzytkownika to polska regula, czy wyjatek?
    >
    > Reguła. Jakbyś miał milion marudzących klientów, to też byś tak robił
    > :)

    Taaak... wiemy o co chodzi ;)

    "- nie moge odebrac poczty
    [ ... po zadaniu kilku pytan szczegolowych ...]
    - a ma Pan w ogole polaczenie z internetem ?
    - nie, a po co ?"

    Czasami nie dziwie sie, ze BOK'i nie odpowiadaja.

    --
    spalek <at> ptssa,pl
    GCM dpu s: a--- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+ K- w O- M V-
    PGP t--- 5 X+ R- tv-- b DI- D- G e-- h! r y+


  • 7. Data: 2004-08-11 08:02:20
    Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
    Od: Krzysztof Książek <m...@g...pl>

    Dnia 2004-08-11 01:44:10 Grzegorz Ogrodnik napisał w wiadomości
    <news:cfbmha$1ll$1@achot.icm.edu.pl> co następuje:


    > Kolejny zgrzyt: od 3 tygodni ni mogę pobierać maili przy pomocy The Bat'a,
    > skonfigurowałem go zgodnie z instrukcją na stronie tlen.pl i nic.

    Miałem coś podobnego, tylko że z OE. Przez www wchodził, przez OE
    wywalał błąd autoryzacji. Sprawdź czy w haśle nie masz wielkich liter.
    Jak masz to zmień hasło tak, aby ich nie było. Nie doczekałem się pomocy
    ze strony o2, samemu musiałem na to wpaść :-)

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Książek


  • 8. Data: 2004-08-11 11:21:37
    Temat: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Lukasz Spaleniak wrote in
    news:20040811093636.48441697.spalek@_nospam_ptssa.pl
    :

    >> > z zupelnej ciekawosci chcialbym prosic o opinie na temat
    >> > jakosci obslugi bezplatnych kont pocztowych w portalach [...]
    >> Reguła. Jakbyś miał milion marudzących klientów, to też byś
    > tak robił
    > Taaak... wiemy o co chodzi ;)
    > "- nie moge odebrac poczty
    > [ ... po zadaniu kilku pytan szczegolowych ...]
    > - a ma Pan w ogole polaczenie z internetem ?
    > - nie, a po co ?"
    > Czasami nie dziwie sie, ze BOK'i nie odpowiadaja.

    Nikt im przecież nie każe tego robić, niech się zajmą skupem
    ziemniaków.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {C236F98B-9CE7-4664-9A9C-34073094A29F}

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: