eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakosc GTS › Re: jakosc GTS
  • Data: 2004-05-21 23:26:34
    Temat: Re: jakosc GTS
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Vik wrote:
    > w sumie nie wiem czy tow 100% problem polskiego internetu ale moze uda sie
    > co nie co wyjasnic
    > posiadm lacze gts Global trasit 4 przez 3 miesiace smigalo zaczely sie
    > prblemy naprawa trwala 2 tygodnie z tytulu uciazliwosci w znalezieniu
    > przyczyn awari,

    Rozumiem, ze w ramach SLA nie płacisz za abonament w czasie trwania awarii
    łącza ?

    > i teraz mam pytanie do osob obeznanych w temacie czy to sa normalne czasy
    > napraw za lacza operatorskie wyzszych przepsutowosci czy jest jakis sposob
    > aby wplynac na gts na usuniecie awari w krotszym terminie

    Jeśli w ramach SLA obniżyli czy wrecz anulowali Ci abonament, to sami
    powinni się zbierać, aby przywrócic pełną funkcjonalność łacza i tym samym
    wpływ kasy.
    Inna sprawa, ze drobne poślizgi z terminami w GTS się zdarzają.

    Przy okazji - popracuj nad interpunkcją, bo czytać się Ciebie nie da.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.
    Nie próbuj go "uzdatniać", bo tylko nakarmisz moje filtry.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: