  • Data: 2012-04-29 07:45:38
    Temat: Re: jako modem, archaicznie
    Od: "Zephyr" <z...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

    to mów od razu że chodzi Ci o łączenie sie z Aero2...
    po pierwsze stare modele telefonów, nawet z modemem odpadają....
    ja łącze się z AERO2 przez N79, może być też N78 bo chyba też ma UMTS900,
    szukaj telefonów z UMTS 900 ale to nie są stare modele, raczej ok 3 letnie,
    nic starszego , tańszego nie znajdziesz. W domu najlepiej się sprawdza
    router 3G+modem USB 3G, koszt min. 200 zł, mam też MIFI ZTE MF60 ale to jest
    jeszcze droższe ok. 330zł. Choć kupno modemu jest tańsze i lepsze od
    telefonu z UMTS900. Na modemie pracujesz lepiej, stabilniej i lepiej działa
    niż na telefonie. No i wygoda WIFI. Chociaz mając USB sam modem 3G
    wystarczy, koszt ok 80 zł. Niestety nie wiem czy te modemy działają na W98,
    Ja mam na XP. Pozdr.