  • Data: 2010-06-26 11:36:32
    Temat: Re: jakis pomysl na parkowanie
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu dobieram wybór tego, w czym chodzę, co jadam i czym jeżdżę do
    > swoich MOŻLIWOŚCI FINANSOWYCH. I wierz mi - można sobie za 40 tysiecy
    > kupić DAcię Logan, która będzie wzbudzała uśmiech politowania, ale będzie
    > nowa (i każda rysa będzie Cię wkurzać niemiłosiernie), można i za 40
    > tysięcy kupić sobie taki samochód używany, przy którym tej Dacii ze wstydu
    > nie postawisz, a nie będzie tracił na wartości tak, że pozostanie tylko
    > wyrwanie sobie włosów z głowy po 4 latach eksploatacji.

    Jak kogoś stać na auto za 100kzł tzn, że może ubolewać nad porysowanym
    zderzkiem, a jak ktoś uzbierał 100kzł i kupił wymarzone auto to nie może bo
    go nie było stać? Jak ktoś ma samochód za 50kzł w idealnym stanie i super
    lakierze, a jakiś tuman mu go porysuje i jeszcze spierdoli to z racji tego
    że to auto paroletnie ma przejść nad tym do porządku dziennego i sie nie
    wqrwiac? Wyobraź sobie, że samochód może być takim samym hobby jak zbieranie
    znaczków czy chodzenie na ryby albo skoki na spadochronie czy jazda na
    rowerze. Jak by Ci dzieciaki nakleiły kolekcje znaczków na kartki
    walentynkowe też by Ci to zwisało?