  • Data: 2013-12-29 01:01:04
    Temat: Re: jakie żarówki/lampy na klatkę schodową?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Grzexs napisał:

    > To rozwiązanie z sensorem działa od lat ???nastu, diody wtedy były
    > rozpowszechnione mniej niż małe żaróweczki.

    Diody nie były wtedy rozpowszechnione wcale, małe świetlóweczki już
    trochę tak, prąd był tańszy, za to czujniki ruchu -- no własnie,
    chyba sporo droższe niż teraz i mniej powszechne. Czy to aby nie
    było zakładane na zasadzie "jak to nowocześnie będziemy mieli, człek
    się ruszy, a światło mu się samo zapali"? Ja w każdym razie z takim
    rozwiązaniem się nie spotkałem -- widać nie bywam w apartamentach
    z tego okresu. W starszych i nowszych budynkach światło, przynajmniej
    w jakiejś ich części, pali się cały czas. W mniejszych bywa, że jest
    włączane normalnie pstryczkiem czasowym.

    --
    Jarek