  • Data: 2014-01-01 21:37:18
    Temat: Re: jakie żarówki/lampy na klatkę schodową?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-01 21:37, J.F. pisze:
> [...]
    tml - akurat dobrze

    > A byl sens tak upychac, nie lepiej na sufit przez caly korytarz ?
    Oczywiście że byłoby lepiej. Tylko trzeba by je jakoś zamocować. Ale czy
    estetyczniej - to już musisz pytać jakąś kobietę. Mi się nie zgodziły -
    miałem kupić "ledową żarówkę" do istniejącej oprawy ("zrob coś żeby się
    to przestało ciągle psuć"), w sklepie za ~50zł dającą światła mało, to
    wolałem walnąć cepelię z tego co w szufladzie, a przynajmniej jest jasno.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173