  • Data: 2011-04-12 17:06:50
    Temat: Re: jakie tarcze i klocki?:) to juz bylo?:)
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zastanawiam sie co kupic i czy obawiac sie produktow tanszych i drozszych.
    > np bosch wychodzi taniej niż trw ktore wychodza taniej niż ate.

    Ja mam ATE i jestem zadowolony. Zadnych problemow, przebieg 30 tys. i stan
    bardzo dobry.

    > spokojnie wchodzic w bosch czy cos innego?

    Ja mialem w zyciu dwie rzeczy Boscha do samochodu (swiece i wycieraczki) i
    juz zadnej nie kupie tej firmy. Bo skoro na nowych swiecach samochod chodzi
    gorzej niz na starych, a dosc drogie wycieraczki sa gorsze od najtanszych
    kupionych w supermarkecie to mam powazne watpliwosci co do jakosci
    pozostalych rzeczy tej firmy.

    Pozdrawiam

    DJ