  • 11. Data: 2011-11-14 14:24:16
    Temat: Re: jakie opony - średnia klasa
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-14, to <t...@x...abc> wrote:

    > Chyba jak ktoś nie umie jeździć albo ma letnie.

    Czyli gro osob jezdzacych po wawie a pozniej pod praca przez pol
    godziny rycza silnikami jak zarzynany bawol. A zamiast super-hiper-duper
    zimowek wystarczylo w leroyu kupic lopate do sniegu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-11-14 15:18:38
    Od: janku <j...@g...pl>

    Semperit Speed-Grip 2 może ?
    tyle się naczytałem opinii i wyników testów, że prawie je zanabyłem
    (skończyło się na gudjerach, bo w drugim aucie też są, chociaż też
    byłem lekko poirytowany dużymi cenami)

    --
    pozdr
    janku

  • 13. Data: 2011-11-14 16:21:20
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 23:58, Ra <t...@d...use.it> wrote:
    > Co polecacie z opon 195/55 R16 na zimę ? firma lub model

    tradycyjnie juz w relacji cena/jakosc polecam Uniroyal MSPlus 66.
    Bardzo dobra trakcja i przyczepnosc na sniegu oraz odprowadzanie blota
    posniegowego.

    Pozdrawiam,
    Emil.

    GG: 5767314
    http://tablica.pl/oferta/renault-megane-classic-16-9
    0km-zadbany-klimatyzacja-mozliwa-zamiana-na-tansze-a
    uto-zamienie-IDkHej.html
    http://tablica.pl/oferta/sony-cdx-f7700-radio-samoch
    odowe-najwyzszy-model-IDoKZl.html
    http://tablica.pl/oferta/mazda-323f-15-16v-exclusive
    -zadbana-mozliwa-zamiana-zamienie-ID6dDL.html

  • 14. Data: 2011-11-14 17:26:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/11/2011 14:18, janku wrote:
    > Semperit Speed-Grip 2 może ?
    > tyle się naczytałem opinii i wyników testów, że prawie je zanabyłem
    > (skończyło się na gudjerach, bo w drugim aucie też są, chociaż też
    > byłem lekko poirytowany dużymi cenami)

    Z opiniami na temat takich tanich opon jest jeden problem - ludzie
    piszący te opinie najczęściej w życiu na czymkolwiek poza chińską
    tandetą albo używkami po 6 sezonach nie jeździli, więc punkt odniesienia
    mają raczej niski...

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2011-11-14 17:49:44
    Od: janku <j...@g...pl>

> [...]
    > piszący te opinie najczęściej w życiu na czymkolwiek poza chińską
    > tandetą albo używkami po 6 sezonach nie jeździli, więc punkt odniesienia

    takie znowu tanie te Semperity nie są
    poza tym testowane przez Adac i inne takie...

    --
    pozdr
    janku

  • 16. Data: 2011-11-14 17:55:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-11-2011 17:49, janku pisze:

    > takie znowu tanie te Semperity nie są
    > poza tym testowane przez Adac i inne takie...

    Miałem kiedyś Speed Gripy (poprzedni model), były całkiem przyzwoite.

    --
    Paweł

  • 17. Data: 2011-11-14 18:20:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-14 17:55, DoQ pisze:

    > Miałem kiedyś Speed Gripy (poprzedni model), były całkiem przyzwoite.

    A ja napiszę, że nie pamiętam już jakie Semperity miałem i w jakim
    rozmiarze (miałem dwa razy), niestety za każdym razem porażka.
    Od nowości, żeby nie było. Kupno na szybko Dębic było wręcz
    wybawieniem. Nie należy tego jednak rozumieć, jako polecanie
    Dębicy zawsze i wszędzie :)

  • 18. Data: 2011-11-14 18:30:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-11-2011 18:20, Artur Maśląg pisze:

    > Od nowości, żeby nie było. Kupno na szybko Dębic było wręcz
    > wybawieniem. Nie należy tego jednak rozumieć, jako polecanie
    > Dębicy zawsze i wszędzie :)

    Dębica to jest dobra, na opał ;)

    --
    Paweł

  • 19. Data: 2011-11-14 18:34:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-14 18:30, DoQ pisze:

    > Dębica to jest dobra, na opał ;)

    Ale to nie ja na nią narzekam :)

  • 20. Data: 2011-11-14 18:48:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-11-2011 18:34, Artur Maśląg pisze:

    > Ale to nie ja na nią narzekam :)

    Ale Ty jesteś niepoprawnym patriotą. Warszawa, Skarpeta, Polonez,
    Stomil, Dębica... - to światowej klasy produkty, co najmniej tak dobre
    jak kapitalistyczne ;))

    --
    Paweł