  • 21. Data: 2011-11-14 18:54:33
    Temat: Re: jakie opony - średnia klasa
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-14 18:48, DoQ pisze:

    > Ale Ty jesteś niepoprawnym patriotą. Warszawa, Skarpeta, Polonez,
    > Stomil, Dębica... - to światowej klasy produkty, co najmniej tak dobre
    > jak kapitalistyczne ;))

    O przepraszam - nawet nie jestem w nie obuty, a to Ty narzekałeś
    na to, czym sąsiedzi palili w piecach CO :)

  • 22. Data: 2011-11-14 18:58:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-11-2011 18:54, Artur Maśląg pisze:

    > O przepraszam - nawet nie jestem w nie obuty, a to Ty narzekałeś

    Ale zjeździłeś i dobrze wiesz, że są dużo lepsze od jakichśtam.. fuj
    austriackich ;)

    > na to, czym sąsiedzi palili w piecach CO :)

    Widocznie poznali się na Dębicy ;)

    --
    Paweł

  • 23. Data: 2011-11-14 19:03:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    O przepraszam - tego to ja nie napisałem :)

    > Widocznie poznali się na Dębicy ;)

    A Ty na nich ;)

  • 24. Data: 2011-11-14 19:06:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-11-2011 19:03, Artur Maśląg pisze:

    > A Ty na nich ;)

    Wyobraź sobie, że straż miejska zadziałała dziś z rana! Zainteresowani
    kupili dziś normalne drewno na opał i nie odpalili krematorium jak
    zwykli to robić codziennie :)

    --
    Paweł

  • 25. Data: 2011-11-14 19:12:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-14 19:06, DoQ pisze:

    > Wyobraź sobie, że straż miejska zadziałała dziś z rana! Zainteresowani
    > kupili dziś normalne drewno na opał i nie odpalili krematorium jak
    > zwykli to robić codziennie :)

    To będzie problem - Dębice z oszczędności wrócą na drogi :)

  • 26. Data: 2011-11-14 19:14:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-11-2011 19:12, Artur Maśląg pisze:

    > To będzie problem - Dębice z oszczędności wrócą na drogi :)

    No właśnie. Dębica, zakręt i kaplica.

    --
    Paweł

  • 27. Data: 2011-11-14 19:17:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-14 19:14, DoQ pisze:

    > No właśnie. Dębica, zakręt i kaplica.

    Przy normalnej Dębicy nie będzie kaplicy, za to przy slajdzie
    na Semperitach, gotowa kaplica ;)

  • 28. Data: 2011-11-14 19:24:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-11-2011 19:17, Artur Maśląg pisze:

    > Przy normalnej Dębicy nie będzie kaplicy, za to przy slajdzie
    > na Semperitach, gotowa kaplica ;)

    Opony z Dębicy lepsze od dziewicy!!!

    --
    Paweł

  • 29. Data: 2011-11-14 19:27:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-14 19:24, DoQ pisze:

    > Opony z Dębicy lepsze od dziewicy!!!

    Wolę dziewicę na Dębicy niż laski z okolicy ;)

  • 30. Data: 2011-11-14 19:33:04
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    DoQ wrote:

    > Opony z Dębicy lepsze od dziewicy!!!