  • 151. Data: 2010-07-01 19:02:33
    Temat: Re: jakie obowiązki powinienspełniaćrowerzysta ?
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > To proste:
    >
    > ,,6. Kierującemu pojazdem wyprzedzanym zabrania się w czasie
    > wyprzedzania i bezpośrednio po nim zwiększania prędkości.
    > Kierujący pojazdem wolnobieżnym, ciągnikiem rolniczym lub
    > pojazdem bez silnika jest obowiązany zjechać jak najbardziej na
    > prawo i - w razie potrzeby - zatrzymać się w celu ułatwienia
    > wyprzedzania.''

    No właśnie nie bardzo. Niemożliwością jest wyprzedzić stojący pojazd:P

    Shrek.

  • 152. Data: 2010-07-01 19:04:31
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^
    >
    > Umiesz czytać?

    Podkreśliłeś niewłaściwy fragment. Ja nie piszę o zjechaniu w prawo, a o
    " Kierujący pojazdem wolnobieżnym, (...) jest obowiązany (...) w razie

  • 153. Data: 2010-07-01 19:25:45
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 01 Jul 2010 19:02:33 +0200, Shrek <l...@p...pl>
    wrote:

    > No właśnie nie bardzo. Niemożliwością jest wyprzedzić stojący pojazd:P

    A zatrzymujący się?

    r.
    _____________

  • 154. Data: 2010-07-01 19:30:55
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Cavallino pisze:

    > Oczywiście, bo ma zjechać i za krawężnik, jeśli nie ma innego wyjścia.

    Tego to akurat najczęściej wprost zabrania PoRD.

    Shrek.

  • 155. Data: 2010-07-01 19:59:01
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > A zatrzymujący się?

    Nie ma się zatrzymywać, a zatrzymać. Jeśli nie mogłeś wyprzedzić
    jadącego 20km/h, to 10, 5 czy 3 km/h też nie.

    Shrek.

  • 156. Data: 2010-07-01 21:39:16
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 01 Jul 2010 19:59:01 +0200, Shrek <l...@p...pl>
    wrote:

    > Nie ma się zatrzymywać, a zatrzymać. Jeśli nie mogłeś wyprzedzić
    > jadącego 20km/h, to 10, 5 czy 3 km/h też nie.

    Jak dla mnie, to rozbijasz gówno na atomy.

    r.
    _____________

  • 157. Data: 2010-07-01 21:45:03
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > Jak dla mnie, to rozbijasz gówno na atomy.

    Jak dla mnie to unikasz odpowiedzi.

    Shrek.

  • 158. Data: 2010-07-01 21:50:20
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 01 Jul 2010 21:45:03 +0200, Shrek <l...@p...pl>
    wrote:

    > Jak dla mnie to unikasz odpowiedzi.

    Odpowiedź już dostałeś, w postaci odpowiedniego artykułu PoRD.
    Jeśli masz jakieś wątpliwości, to możesz je wyartykuować w
    kierunku przedstawicieli Ministerstwa Infrastruktury.

    r.
    _____________

  • 159. Data: 2010-07-01 22:03:55
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > Odpowiedź już dostałeś, w postaci odpowiedniego artykułu PoRD.
    > Jeśli masz jakieś wątpliwości, to możesz je wyartykuować w
    > kierunku przedstawicieli Ministerstwa Infrastruktury.

    Ale ja to generalnie mam w dupie. Tylko zwróciłem ci uwagę w kwestii
    formalnej. Jak ci zależy, to ty pytaj. Ja jestem pewny, że w kwestii
    niemożliwości wyprzedzenia stojącego pojazdu mam rację. Jeśli masz
    wątpliwości że nie da się tego dokonać - twój problem. Znaczy, że nie
    rozumiesz podstawowych definicji PoRD.

    Shrek.

  • 160. Data: 2010-07-01 22:38:55
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 01 Jul 2010 22:03:55 +0200, Shrek <l...@p...pl>
    wrote:

    > Ale ja to generalnie mam w dupie.

    Nie zauważyłem, musi ukrywasz to.

> [...]
    > niemożliwości wyprzedzenia stojącego pojazdu mam rację. Jeśli masz
    > wątpliwości że nie da się tego dokonać - twój problem. Znaczy, że nie

    Rozbijasz gówno na atomy. I tylko czekam, aż odkryjesz, że atomy
    nie są niepodzielne.

    r.