  • 111. Data: 2010-07-01 10:42:48
    Temat: Re: jakie obowiązki powinien spełniać rowerzysta ?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 10:33:15 +0200, DoQ napisał(a):

    > Ciekawostka. Ile paliwa spala rowerzysta?

    Tyle samo ile Melex.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 112. Data: 2010-07-01 10:44:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jun 2010 22:27:37 +0000, osobnik zwany Robert
    Rędziak wystukał:

    to byłoby zbyt proste :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 113. Data: 2010-07-01 10:45:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    PaPi pisze:

    > A co to ma wspolnego ?
    > Juz Ci tlumaczylem. Pieniadze za podatki w paliwie nie ida na drogi. Ida
    > do ogolnego "kotla" pt. budzet. I budzet dzieli srodki.

    LOL jakis bystry, a pieniadze na drogi i remonty skad sie wyciaga skoro
    nie z budzetu? No wiec ile rowerzysta odprowadza podatku na drogi?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 114. Data: 2010-07-01 10:46:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    MadMan pisze:

    > Tyle samo ile Melex.

    Czyli nie wplaca do budżetu dodatkowego haraczu a oczekuje specjalnych
    przywilejow.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 115. Data: 2010-07-01 10:47:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello PaPi,

    Thursday, July 1, 2010, 10:41:32 AM, you wrote:

    > A co to ma wspolnego ?
    > Juz Ci tlumaczylem. Pieniadze za podatki w paliwie nie ida na drogi. Ida
    > do ogolnego "kotla" pt. budzet. I budzet dzieli srodki.

    Pieprzysz bez sensu - poucz się o Krajowym Funduszu Drogowym i sprawdź
    źródła jego finansowania - podstawowym jest opłata paliwowa.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 116. Data: 2010-07-01 10:48:36
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 10:46:00 +0200, DoQ napisał(a):

    > Czyli nie wplaca do budżetu dodatkowego haraczu a oczekuje specjalnych
    > przywilejow.

    Mianowicie jakich? Możliwości poruszania się po drogach? To zupełnie jak
    pieszy. Albo kierujący Melexem :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 117. Data: 2010-07-01 10:50:29
    Od: PaPi <...@...3>

    > G....o masz się do zgadzania.
    > Masz się zabierać z rowerem z drogi, jeśli inaczej nie idzie Cię
    > wyprzedzić - to wszystko co masz zrobić.

    G. wiesz.
    Przepis brzmi:

    "Kierującemu pojazdem wyprzedzanym zabrania się w czasie wyprzedzania i
    bezpośrednio po nim zwiększania prędkości. Kierujący pojazdem
    wolnobieżnym, ciągnikiem rolniczym lub pojazdem bez silnika jest
    obowiązany zjechać jak najbardziej na prawo i - w razie potrzeby -
    zatrzymać się w celu ułatwienia wyprzedzania."

    I teraz wytlumacz mi gdzie tu mowa o tym, ze rowerzysta ma sie zbierac z
    drogi ?
    Moze jasniej - gdzie tu napisano, ze to potrzeba wyprzedzajacego a nie
    wyprzedzanego jest okreslona ?

  • 118. Data: 2010-07-01 10:52:59
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 01 lip 2010 o 10:46 GMT, DoQ napisał(a):

    > Czyli nie wplaca do budżetu dodatkowego haraczu a oczekuje specjalnych
    > przywilejow.

    Mozesz podac cytat o dodatkowych przywilejach czy tak sobie tylko
    psioczysz?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 119. Data: 2010-07-01 10:53:25
    Od: PaPi <...@...3>

    > Bez przesady - z jezdni, niekoniecznie z drogi.

    Pitolisz.
    Przpis mowi o POTRZEBIE. Ta potrzeba to potrzeba wyprzedzanego - czyli
    jedzie sobie prawa strona i nagle jest wieeeelka dziura. A za nim sznur
    samochodow - wtedy wyprzedzany ma POTRZEBE zjechania i zatrzymania sie w
    celu ulatwienia jego wyprzedzania.

  • 120. Data: 2010-07-01 10:54:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Brzezi pisze:

    > Mozesz podac cytat o dodatkowych przywilejach czy tak sobie tylko
    > psioczysz?

    Nie odpowiada ci stan drog to jedz sobie do lasu.

    Pozdrawiam
    Pawel