  • 101. Data: 2010-07-01 09:45:40
    Temat: Re: jakie obowiązki powinien spełniać rowerzysta ?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 1 Jul 2010 09:26:30 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > "jest obowiązany
    >
    > "W razie potrzeby" dotyczy zatrzymania się. Obowiązek zjechania jest
    > bezwarunkowy.

    On już jedzie możliwie blisko prawej krawędzi jezdni, więc nie musi
    nigdzie zjeżdżać.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 102. Data: 2010-07-01 09:49:23
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 01 lip 2010 o 09:38 GMT, Cavallino napisał(a):

    > Oczywiście, bo ma zjechać i za krawężnik, jeśli nie ma innego wyjścia.

    Cos oszukujesz, zeby nie dyskutowac o fikcyjnych przepisach: " - w razie
    potrzeby - zatrzymać się w celu ułatwienia wyprzedzania"

    > Nie ma jechać.
    > Ma ZJECHAĆ.

    "W RAZIE POTRZEBY"

    > I nie chce mi się tego powtarzać po raz n-ty.

    To chociaz jeszcze raz przeczytaj przepisy

    > Spadaj stąd z tymi bredniami pedalarzu.

    Ja nie posune sie do osobistych wycieczek i pyskowek, Tobie przychodzi to
    wyjatkowo latwo... tylko sam ocen kto jest w gorszej sytuacji i kto jaki
    poziom reprezentuje...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 103. Data: 2010-07-01 09:55:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Cos oszukujesz,

    Ależ skąd.
    Nie ma tam ograniczenia "jak najbardziej w prawo, maksymalnie do
    krawężnika".

    > "W RAZIE POTRZEBY"

    Nie.
    W razie potrzeby to się ma zatrzymać.
    Zjechać ma zawsze.

    > To chociaz jeszcze raz przeczytaj przepisy

    Znam je lepiej niż Ty jak widać.

    > Ja nie posune sie do osobistych wycieczek i pyskowek,

    Ty się masz posunąć, ale w cholerę stąd (z tymi bredniami).

  • 104. Data: 2010-07-01 10:09:00
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 01 lip 2010 o 09:55 GMT, Cavallino napisał(a):

    > Ależ skąd.
    > Nie ma tam ograniczenia "jak najbardziej w prawo, maksymalnie do
    > krawężnika".

    To teraz jeszcze raz napisz odpowiedz, tylko bez wycinania psujacych Twoja
    teorie cytatow...

    > Nie.
    > W razie potrzeby to się ma zatrzymać.
    > Zjechać ma zawsze.

    No i masz, ja pisze o jednym, Ty o drugim i wez sie tutaj dogadaj, nie
    wycinaj nastepnym razem przesadnie cytatow, to unikniesz takich
    problemow...

    > Znam je lepiej niż Ty jak widać.

    Tudno sie nie zgodzic, jezeli ja pisze o jednym, a Ty o drugim...

    > Ty się masz posunąć, ale w cholerę stąd (z tymi bredniami).

    To Twoja grupa? jezeli Twoja to wymoderuj mnie jezeli pisze urazajace Twoja
    dume teksty

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 105. Data: 2010-07-01 10:11:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To teraz jeszcze raz napisz

    LOL
    Nie rozśmieszaj mnie dzieciaku.

    > To Twoja grupa?

    Nie.
    To grupa o samochodach, a nie o pedalarzach i ich problemach z akceptacją
    obowiązujących ich przepisów.

    >jezeli Twoja to wymoderuj mnie

    Proszę bardzo.
    PLONK

  • 106. Data: 2010-07-01 10:31:06
    Od: PaPi <...@...3>

    > Ja na drogi płacę - ciężkie podatki w paliwie.

    Nie placisz NA DROGI. Placisz po prostu podatki.
    Tak samo jak pijac wodke nie placisz na leczenie alkoholikow a palac
    papierosy li tylko na leczenie raka pluc.
    Kupujac perfumy akcyza z nich nie idzie na opieke nad emerytowanymi
    pracownicami domow publicznych.

    > Budżet do dróg nie
    > dopłaca - dopłaca z podatków z paliw do innych rzeczy jeszcze.

    Naturalne, ze budzet doplaca do drog. W Polsce, procz 1% podatku
    dochodowego, nie ma systemu podatkow celowych.

    > Pedalarz na drogi nie daje ani grosza. I żąda akceptacji dla łamania
    > prawa.

    Rowerzysta placi takie same podatki jak Ty. Zgodnie z prawem moze
    korzystac z drog.

  • 107. Data: 2010-07-01 10:33:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    PaPi pisze:

    > Rowerzysta placi takie same podatki jak Ty. Zgodnie z prawem moze
    > korzystac z drog.

    Ciekawostka. Ile paliwa spala rowerzysta?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 108. Data: 2010-07-01 10:34:11
    Od: PaPi <...@...3>

    > Już padł w tym wątku - pedalarska ślepota selektywna?

    Przepis o mozliwosci uzywania klaksonu.
    Pomoc Ci ?

    PoRD min art. 29 :
    "Art. 29.
    1. Kierujący pojazdem może używać sygnału dźwiękowego lub świetlnego, w
    razie gdy zachodzi konieczność ostrzeżenia o niebezpieczeństwie."

    "1. Kierujący pojazdem jest obowiązany zachować szczególną ostrożność w
    czasie jazdy w warunkach zmniejszonej przejrzystości powietrza,
    spowodowanej mgłą, opadami atmosferycznymi lub innymi przyczynami, a
    ponadto:
    kierujący pojazdem silnikowym jest obowiązany:
    włączyć światła mijania lub przeciwmgłowe przednie albo oba te światła
    jednocześnie,
    poza obszarem zabudowanym podczas mgły dawać krótkotrwałe sygnały
    dźwiękowe w czasie wyprzedzania lub omijania;"

    Gdzie tu o mozliwosci trabienia po to by rowerzysta zjechal komus z drogi ?

  • 109. Data: 2010-07-01 10:38:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > W Twoim zaślepieniu.
    > Rowerki sobie idź promować na właściwą grupę.
    > PLONK WARNING, gdybyś jednak prośby nie posłuchał.

    Co za kretyn.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 110. Data: 2010-07-01 10:41:32
    Od: PaPi <...@...3>

    > Ciekawostka. Ile paliwa spala rowerzysta?

    A co to ma wspolnego ?
    Juz Ci tlumaczylem. Pieniadze za podatki w paliwie nie ida na drogi. Ida
    do ogolnego "kotla" pt. budzet. I budzet dzieli srodki.

    Rownie demagogicznie mozna powiedziec, ze rowerzysta nie spala paliwa
    ale zyjac zdrowiej doplaca do leczenia Twojej miazdzycy, chorob serca i
    nowotworow.