  • 11. Data: 2012-07-06 21:14:22
    Temat: Re: jakie małe autko dla babci?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-07-2012 00:15, Iglo pisze:
    > Zdecydownanie Opel Agila/Wagon R. Siedzi się jak na krześle, widoczność na
    > wszystkie strony znakomita, takie trochę akwarium. Małe silniczki,małe

    Babcia jeszcze żyje, dlaczego chcesz ją umieszczać w lodówce?

    --
    Pozdr.

  • 12. Data: 2012-07-06 21:15:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-07-2012 21:16, Tomasz Pyra pisze:
    > W Swifcie (myślę o modelu 2004+) siedzi się stosunkowo wysoko, jest małe i
    > całkiem fajne.

    Fajne, tylko spala trochę sporo jak na taki mały samochód.

    --
    Pozdr.

  • 13. Data: 2012-07-06 21:20:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-06 21:14, DoQ pisze:

    > Babcia jeszcze żyje, dlaczego chcesz ją umieszczać w lodówce?

    Ponieważ to taki samochód jak każdy inny i babci by przypasował?

  • 14. Data: 2012-07-06 21:31:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-07-2012 21:20, Artur Maśląg pisze:
    > Ponieważ to taki samochód jak każdy inny i babci by przypasował?

    Skąd wiesz? To Twoja babcia?

    --
    Pozdr.

  • 15. Data: 2012-07-06 23:23:02
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 06.07.2012 21:31, DoQ pisze:

    > Skąd wiesz? To Twoja babcia?

    Babcia _potrzebuje_ niewiele, _chce_ bardzo dużo. PEugeot Partner
    pozwalał jej w 1996 roku patrzeć na osobówki z góry. teraz to standard,
    więc matiza, corsy, pandy nie chce. nie pytajcie dlaczego. Takich kobiet
    nie należy rozumieć, należy je kochać. Agila wydaje się idealnym typem.
    Suzuki Wagon to to samo auto?

    ToMasz