  • Data: 2009-07-31 07:17:03
    Temat: Re: jakie korzyoeci z WiFi
    Od: Piotr M <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pete pisze:

    > Bo powinien zadbać o to, by się dowiedzieć od właściciela, jaki jest
    > status jego sieci.
    > Jeśli nie wiesz - nie korzystasz.
    > Proste.

    No w sumie racja, gdy coś leży na ulicy nie znaczy od razu że niczyje i
    że można sobie wziąć. Ale tu jest inna specyfika. Po pierwsze trochę
    takie zwalanie odpowiedzialności właściciela źródła wifi na innych. Po
    drugie miejsce publiczne. Gdy drzwi otwarte to wchodzę (budowa, jakiś
    lokal, czy coś tam, no oprócz mieszkań). Mam od razu dostać po głowie za
    nielegalne wtargnięcie?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?