  • 21. Data: 2017-05-27 21:00:29
    Temat: Re: jakie dobre wycieraczki online
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:XnsA782A814A25ECbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > E tam, przy cenie 25zł za komplet...?

    Ja w USA płacę $6/sztukę. Oryginalne w ASO Hondy.
    Ty kupujesz jakąś podróbę i cieszysz się, że masz 5zł taniej :-)

  • 22. Data: 2017-05-27 21:11:57
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 27.05.2017 o 21:00, Pszemol pisze:
    > "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..

    > Ja w USA płacę $6/sztukę. Oryginalne w ASO Hondy.
    > Ty kupujesz jakąś podróbę i cieszysz się, że masz 5zł taniej :-)

    Ależ z ciebie spryciarz! Poznań czy Kraków?
    Bo wiesz, my tu w Polsce, o takich drobniakach nawet nie myślimy ;-)

    --
    Kaczin

  • 23. Data: 2017-05-27 22:25:08
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Ja też.
    > Tani badziew - piszczy, stuka przy przekładaniu, skacze po szybie...
    > Normalne wycieraczki kosztują więcej, ale działają lepiej i dłużej
    > wytrzymują.

    Coś pokręciłeś. To najlepsze wycieraczki jakie miałem. Nie piszczy, nie
    stuka i najważniejsze nie smuży. Nie wiem ile wytrzymają, z zasady
    wymieniam na wiosnę. Kupuje w markecie. A testowałem co mi wpadło w
    ręce od takich po osiem zł komplet do Boscha po piećdziesiąt za sztukę
    (te były najgorsze :)).
    Wojtek

  • 24. Data: 2017-05-27 22:34:47
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-05-2017 o 22:25, wowa pisze:

    > Coś pokręciłeś.

    Nie, wiem co kupowałem.
    I to nie był jeden przypadek, tylko kilka, a może i kilkanaście sztuk.

  • 25. Data: 2017-05-27 23:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Ja do swojej Hondy kupuję w ASO Hondy.
    > W USA same gumki do oryginalnych piór kosztują $6/sztuka.
    > Z wymianą.

    Wy tam macie w sumie smieszne ceny usług w ASO jak pamietam, jak pisałes
    kiedys ile kosztuje wymiana oleju i filtrów.
    U nas w ASO to bys pewnie ze stówke zapłacił. I nikt by pewnie w wymiane
    gumek się nie bawił.
    Dlatego lepiej kupic za ok 30zł nowy zestaw. A montaz do specjalnie
    trudnych nie nalezy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 27. Data: 2017-05-27 23:52:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Kaczin <j...@p...interia.pl> wrote:
    ..

    > Ależ z ciebie spryciarz! Poznań czy Kraków?
    > Bo wiesz, my tu w Polsce, o takich drobniakach nawet nie myślimy ;-)

    Kraków :-P

    Masz prawo nie myśleć o drobniakach - masz prawo zostawić nawet 100zł
    napiwku jak chcesz :-))) Ale ja wolę kupić tanie i dobre, wymienić dwa razy
    w roku i nie martwić się szybą. Tu widzę niektórzy testują "ile lat ta od
    Boscha wytrzyma" :-)

  • 26. Data: 2017-05-27 23:52:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    > kiedys ile kosztuje wymiana oleju i filtrów.
    > U nas w ASO to bys pewnie ze stówke zapłacił. I nikt by pewnie w wymiane

    Ceny usług w ASO są chorndalnie drogie, ok $150 za roboczogodzinę. To samo
    ceny części.

    Wymiana oleju to wyjątek - to jest przynęta aby przywabić niczego
    niespodziewającego się, bogu ducha winnego klienta aby im przywiózł
    ukochane auto na okresowe szukanie dziury w całym i dzielenia włosa na
    czworo.

    Przyjeżdzasz na zmianę oleju za $19.99 a wyjeżdzasz zapłaciwszy $3000 za
    nowe półośki, klocki i tarcze hamulcowe i komplet nowych opon. :-))

    > Dlatego lepiej kupic za ok 30zł nowy zestaw. A montaz do specjalnie
    > trudnych nie nalezy :)

    Całych piór? Owszem. Ale same gumki wymienić to już trzeba się więcej
    nagłówkować :-)

  • 29. Data: 2017-05-28 00:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kaczin j...@p...interia.pl ...

    > Ależ z ciebie spryciarz! Poznań czy Kraków?
    > Bo wiesz, my tu w Polsce, o takich drobniakach nawet nie myślimy ;-)

    Mow za siebie! (Poznań) ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 28. Data: 2017-05-28 00:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Ja w USA płacę $6/sztukę. Oryginalne w ASO Hondy.
    > Ty kupujesz jakąś podróbę i cieszysz się, że masz 5zł taniej :-)

    Nie wiem co tam kupujesz za te 12$ ale ja kupuję przyzwoitej jakosci i
    profilaktycznie raz na rok zmieniam, chociaz ostatnio w ducato zmienialem
    po około poltora roku i jakis 160kkm.
    A ze u was w ASO jest tanio to wiele z naszym rynkiem wspolnego nie ma.

    Z ciekawości - odginaja blaszki na piórach i zmieniaja same gumki?
    A co z wycieraczkami bezszkieletowymi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 30. Data: 2017-05-28 00:47:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    > po około poltora roku i jakis 160kkm.
    > A ze u was w ASO jest tanio to wiele z naszym rynkiem wspolnego nie ma.

    To akurat jest cena przez fabryke narzucana, nie ASO.

    > Z ciekawości - odginaja blaszki na piórach i zmieniaja same gumki?

    Nic nie odginają. Wiesz jak u japończyka pióra wycieraczek wyglądają? Gumka
    ma taki sprytny profil ze na przekroju ma w jednym koncu taki trójkącik.
    Przy wkładaniu ten trójkącik działa jak zatrzask/klin: wchodzi wąskim
    koncem i się solidnie zatrzaskuje. Przy wyciąganiu starej musisz gumkę
    naciągnąć, od naciągnięcia trójkącik się deformuje (zwęża) i możesz wyjąć
    stare gumki bez wyginania niczego. Przyjrzyj się kiedyś jak będziesz miał
    okazję.

    A te dwie podłużne listwy nadające gumce sztywność są u japońców z
    nierdzewki, niezniszczalne.
    Nie tak jak niemieckie u Boscha Aerotwin ze zwykłej stali, pomalowane...
    niemiecka tandeta panie :-)))
    Ale gumkę samą i w takich wymienisz taniej niż kupować całe nowe pióra.

    > A co z wycieraczkami bezszkieletowymi?

    Nie wiem co masz na myśli... jakieś monolityczne wynalazki na zimę?