  • 41. Data: 2009-02-27 11:28:05
    Temat: Re: jakie buty na motocykl?
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Bartek CBF1000A pisze:

    > Odnoszę wrażenie, że twoje zdrowie psychiuzne juz dawno zniszczone...

    Pewnie tak. Nie wiem bo nie badalem :)

    > Coraz mniej mi się chce czytać tę grupę własnie przez takich mądrych i
    > doświadczonych zyciowo jak ty, potrafiących tylko obrażać i wyśmiewać
    > opinie innych a nie potrafiących rzeczowo i merytorycznie udzielić
    > pomocy potrzebującym porady.

    Wow !

    > Ta grupa kiedyś (czytam regularnie od jakiś
    > 5 lat) pomagała początkującym w zakupach, użytkowaniu, doświadczonym w
    > dzieleniu się doświadczeniami, teraz aż płakać się chce jak się czyta
    > takie wynurzenia ludzi Twojego pokroju.

    Zadaj normalne pytanie a Ci na nie chetnie odpowiem. Jesli bede wiedzial
    oczywiscie. Tylko nie pytaj prosze o buty bo juz mi sie rzygac chce od
    ciagle walkowanych tematow o dupie Maryni. Zadaj prosze konkretne
    techniczne pytanie.

    > Szkoda, że stresy dnia
    > codziennego i własną frustrację musisz akurat tutaj wyładowywać, z
    > drugiej strony lepiej tutaj niz na kobiecie w domu...

    Wow x 2

    Mnie nie frustruje swiadomosc uszkodzenia kostki przy
    pprzechyleniu/przeturlaniu motocykla :) Frustruja mnie pajace delikatne
    jak piorko ktore pod wplywem kolegow/znajomych/mody wzieli sie za hobby
    p.t. motocykle i placza jakie to one niebezpieczne i zagrazajace zyciu i
    zdrowiu.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 42. Data: 2009-02-27 13:25:31
    Od: marider <m...@g...pl>

    Kuczu pisze:

    > W autobusie MPK gosc Ci moze jebnac w kolano rurka stalowa ktora wiezie
    > z marketu budowlanego. Tez sie nie obedzie bez ortopedy. Wlasnie dlatego
    > do autobusu MPK nalezy zakladac nakolanniki.

    Albo cisnac taxowka ;)

    > Generalnie nie rozumiem dyskusji. Buty motocyklowe maja byc wygodne, nie
    > utrudniac zmiany biegow itp. Jak mnie babka na skrzyzowaniu pierdolnie w
    > noge Matizem to mi zaden but nie pomoze.

    Racja. Ze swojego doswiadczenia pierwsze porzadne buty motocyklowe
    kupilem dopiero po tym jak mnie ruski walnal golfem na krzyzowce i z
    adidaskow wyskoczylem. Wczesniej bylem niezniszczalny ;)

    Pzdr
    PS: " Madry Polak po szkodzie"
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 43. Data: 2009-02-28 20:33:33
    Od: "R2" <k...@g...pl>

    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote

    > Pamietaj ze najbezpieczniej jest dojezdzac autobusem MPK.

    Tu gdzie jestem MPK nie jeździ, pozatym ja się nie boje, od roku jeżdże w
    normalnych butach a o motocyklowe spytałem tylko dlatego , że chciałem buty
    które mi nie będą przemakać jak jeżdże w deszczu, pomyślałem , że skoro mam
    sobie kupić buty w miare wodoodporne to już niech to będą typu stricte na
    motocykl.

    Koniec dyskusji, bo się pobijecie :P a butów narazie nie kupie jeszcze bo
    nie wiem sam co chce a i lenia mam żeby poszukać w necie. Narazie nie pada
    więc moge jeździć w takich butach jakie mam.

    Pozdro dla wszystkich.
    P.S. Jaki jest Top Speed CB 500? ja dzisiaj wycisnąłem 189 km/h
    Mało jakoś tak :(
    Jaką Honde na drugie moto ?
    Chciałbym chyba jednak jakiś plastik, jak kupowałem CB to nie wiedziałem za
    bardzo czy będe chciał jeździć jakimś czopkiem czy czymś innym , ale lubie
    szybko jeździć a najlepsze są przyspieszenia, gdyż lubię zapierdalać.

    Myślę , że plastic jest fantastic.
    Więc jaki plastic naj faantastic na drugie moto?Naraazie myśle o Hondzie
    tylko.

    Pozdro

    Plastik jest fantastic

  • 44. Data: 2009-03-01 07:59:21
    Od: Magic <m...@w...pl>

    R2 pisze:
    > "Kuczu" <p...@j...pl> wrote

    > Tu gdzie jestem MPK nie jeździ, pozatym ja się nie boje

    No to najwyższy czas żebyś sie zaczął martwić.

    > Narazie nie pada więc moge jeździć w takich butach jakie mam.

    Ty w Honolulu jesteś ?

    > a najlepsze są przyspieszenia, gdyż lubię zapierdalać.

    No to jednak dobrze sie ubierz.

    > Myślę , że plastic jest fantastic.
    > Więc jaki plastic naj faantastic na drugie moto?

    Taki który Ci się podoba i będzie pasował do Twoich potrzeb. Poza tym
    wybacz, ale pytanie OGóLNE o DRUGIE moto świadczy o tym że mało jeździsz
    i mało spotykasz się ludźmi, bo powinieneś mieć już własne typy i
    pytać o szczegóły.
    Ale by nie być tylko upierdliwym:
    sport - CBR 600 RR
    sport-sport-turystyk - CBR 600 F4/F4i
    sport-turystyk - VFR 800

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 45. Data: 2009-03-02 13:29:04
    Od: n...@s...com

    On Sat, 28 Feb 2009 20:33:33 -0000, "R2" <k...@g...pl> wrote:

    >P.S. Jaki jest Top Speed CB 500? ja dzisiaj wycisnąłem 189 km/h

    wow.

    >Mało jakoś tak :(

    ej, a ile pozniej hamowales ?

    >Jaką Honde na drugie moto ?

    hajabuze!

    >szybko jeździć a najlepsze są przyspieszenia, gdyż lubię zapierdalać.

    No to erjeden.

    >Naraazie myśle o Hondzie tylko.

    moze byc i chonda, ale tylko erjeden.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 46. Data: 2012-03-14 14:57:26
    Od: Riddick <jacek77@_NOSPAM_wp.pl>

    tech. Wheelman napisal

    > Pogubilem sie, to byl to lekarz czy prorok ?

    > Do R2, popatrz jeszcze na buty Daytony, byla kilka niskich modeli, ktores
    > nawet z goretexem.

    > tech.

    W kazdym porzadnym nawet sklepie sprzedawca Ci doradzi wysokie buty a juz
    na pewno lekarz mial racje!!!, a jesli nadal myslisz ze prorokuje to
    popatrz na wheelie jak koles po upadku wyskakuje z obuwia. POdstawa to
    porzadna odziez- przy upadku na asfalt i rolowaniu sie pierwsze co
    strzela to piszczele, nadgarstki- nie wspomne o kolanach a zycie i uklad
    kostny masz jeden.... kazdy mi sie dziwil dlaczego kupilem drogie buty a
    ja wam mowie - wypierd...sz sie raz a porzadnie i jak dobrze pojdzie
    jestes tylko kaleka....
    http://youtu.be/LHXBu4IO_qQ