    From: Kuczu <p...@j...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: jakie buty na motocykl?
    Date: Fri, 27 Feb 2009 12:28:05 +0100
    Sender: q...@f...internetdsl.tpnet.pl

    Bartek CBF1000A pisze:

    > Odnoszę wrażenie, że twoje zdrowie psychiuzne juz dawno zniszczone...

    Pewnie tak. Nie wiem bo nie badalem :)

    > Coraz mniej mi się chce czytać tę grupę własnie przez takich mądrych i
    > doświadczonych zyciowo jak ty, potrafiących tylko obrażać i wyśmiewać
    > opinie innych a nie potrafiących rzeczowo i merytorycznie udzielić
    > pomocy potrzebującym porady.

    Wow !

    > Ta grupa kiedyś (czytam regularnie od jakiś
    > 5 lat) pomagała początkującym w zakupach, użytkowaniu, doświadczonym w
    > dzieleniu się doświadczeniami, teraz aż płakać się chce jak się czyta
    > takie wynurzenia ludzi Twojego pokroju.

    Zadaj normalne pytanie a Ci na nie chetnie odpowiem. Jesli bede wiedzial
    oczywiscie. Tylko nie pytaj prosze o buty bo juz mi sie rzygac chce od
    ciagle walkowanych tematow o dupie Maryni. Zadaj prosze konkretne
    techniczne pytanie.

    > Szkoda, że stresy dnia
    > codziennego i własną frustrację musisz akurat tutaj wyładowywać, z
    > drugiej strony lepiej tutaj niz na kobiecie w domu...

    Wow x 2

    Mnie nie frustruje swiadomosc uszkodzenia kostki przy
    pprzechyleniu/przeturlaniu motocykla :) Frustruja mnie pajace delikatne
    jak piorko ktore pod wplywem kolegow/znajomych/mody wzieli sie za hobby
    p.t. motocykle i placza jakie to one niebezpieczne i zagrazajace zyciu i
    zdrowiu.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!