  • 11. Data: 2009-02-22 14:45:22
    Temat: Re: jakie buty na motocykl?
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 22 Lut, 15:40, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > A to ja mam jakieś zepsute...

    Chyba nogi - skoro ci się nie pocą. Może jakieś obce geny? :))

    --
    Nikanor
    DL650

  • 12. Data: 2009-02-22 14:49:46
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-22 15:45:22 +0100, Nikanor <p...@g...com> said:

    > Chyba nogi - skoro ci się nie pocą. Może jakieś obce geny? :))

    W czasie jazdy - niezależnie od temp. nie stwierdziłem. W czasie
    dłuższego chodzenia - trochę, acz bez dramatu - jednak gruba skóra i
    gore swoje muszą robić, niezależnie od wysokości buta. W tyrce, w domu
    - zmieniam.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 13. Data: 2009-02-22 16:52:49
    Od: "R2" <k...@g...pl>

    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote

    > A ja się tak przewrotnie spytam: a dlaczego chcesz mieć niskie buty?

    hmm bo nie mam super szybkiego sprzęta, czuje się na nim bezpiecznie i nie
    uważam , żeby potrzebne były mi buty jakieś wysokie , jak do supersportowej
    maszyny.

  • 14. Data: 2009-02-22 17:02:42
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-22 17:52:49 +0100, "R2" <k...@g...pl> said:

    > hmm bo nie mam super szybkiego sprzęta, czuje się na nim bezpiecznie i nie
    > uważam , żeby potrzebne były mi buty jakieś wysokie , jak do supersportowej
    > maszyny.

    Nie wiem, może to ja jakiś wybitnie utalentowany w tym kierunku jestem,
    ale od maleńkości najbardziej poharataną częścią mojego ciała, były
    piszczele. Podczas gleby motocyklem też się mi zdażyło oberwać
    podnóżkiem w łydkę - i mimo wysokich butów bolało mnie z miesiąc, nie
    chcę zgadywać ile czasu by się goiło przy niskich. Tak więc IMHO nie
    warto kupować niskich butów na motocykl, niezależnie jakiego rodzaju.
    Ochrona przedewszystkim.

  • 15. Data: 2009-02-22 17:41:24
    Od: "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl>

    > hmm bo nie mam super szybkiego sprzęta, czuje się na nim bezpiecznie i nie
    Powiem Ci szczerze, że własnie to tych najrozsądniejszych i z duzymi
    umiejętnościami często własnie spotykają różne wypadki - taka kolej losu -
    według mnie poraz kolejny jeśli na motor to tylko i wyłącznie buty wysokie

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 16. Data: 2009-02-22 18:15:26
    Od: n...@s...com

    On Sun, 22 Feb 2009 18:02:42 +0100, de Fresz <d...@N...pl>
    wrote:

    >podnóżkiem w łydkę - i mimo wysokich butów bolało mnie z miesiąc, nie
    >chcę zgadywać ile czasu by się goiło przy niskich.

    Tyle samo.

    >Tak więc IMHO nie
    >warto kupować niskich butów na motocykl, niezależnie jakiego rodzaju.

    Bledne zalozenie, bledny wniosek

    >Ochrona przedewszystkim.

    Czyli przesiadka do samochodu obowiazkowa.

    Pozdr
    newrom
    PS. Jak pytajnik znajdzie jakies fajne to niech da znaka, bo tez
    szukam czegos taniego-miejskiego.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 17. Data: 2009-02-22 18:54:43
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-22 19:15:26 +0100, n...@s...com said:

    > Tyle samo.

    Nie sądze. Gruba usztywniona skóra też nie tak mało daje (akurat
    podnóżek sieknął mnie od tylca, gdzie nie ma plastikowego
    usztywnienia). A może podejmiesz się bycia króliczkiem doświadczalnym
    do przeprowadzenia testu? ;-)

    > Czyli przesiadka do samochodu obowiazkowa.

    Czolg będzie lepszy. Coś Ci Newrom ostatnio się na oczęta rzuciło i
    świat poszczegasz tylko w czernej-bieli. Skoro są dostępne środki
    ochronne, to IMHO głupotą jest z nich nie korzystać, w imię
    iluzorycznej wygody. Naprawdę w swoich Daytonach parę kilosów
    przechodziłem, jeździłem w nich w każdą pogodę i zupełnie nie
    dostrzegam dramatu czy to z poceniem, czy wygodą chodzenia, ale może
    faktycznie dziwny jestem...

  • 18. Data: 2009-02-22 20:08:03
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > hmm bo nie mam super szybkiego sprzęta, czuje się na nim bezpiecznie i

    Podejrzewam, że masz sprzet, który rozwija powyżej 100 km/h. I jak się
    wyglebisz przy takiej prędkości to ... to co? Nóżka cała w "adidasach"?

    Nie. Zapamiętaj, że niebezpieczną prędkość można rozwinąć nawet Fiatem 126p.

  • 19. Data: 2009-02-22 20:41:09
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 22 Lut, 21:08, "Marcin" <a...@i...pl> wrote:
    > Podejrzewam, że masz sprzet, który rozwija powyżej 100 km/h. I jak się
    > wyglebisz przy takiej prędkości to ... to co? Nóżka cała w "adidasach"?

    A jak przy 80 kmh dobrze jebniesz w słup trakcji tramwajowej, to z
    jednej strony zostanie korpus w skórze Dainese a z drugiej głowa w
    Shoei. I po co się tak wykosztowywać?

    > Nie. Zapamiętaj, że niebezpieczną prędkość można rozwinąć nawet Fiatem 126p.

    Zapamiętałem. Wniosek?

    --
    Nikanor
    DL650

  • 20. Data: 2009-02-22 21:04:36
    Od: n...@s...com

    On Sun, 22 Feb 2009 19:54:43 +0100, de Fresz <d...@N...pl>
    wrote:

    >Nie sądze. Gruba usztywniona skóra też nie tak mało daje

    Tyle samo co spodnie.

    >A może podejmiesz się bycia króliczkiem doświadczalnym
    >do przeprowadzenia testu? ;-)

    Wyjebalem juz nie raz, w polbutach na asfalcie tez szlifowalem.
    Wiem jak boli walniecie golenia i lydka, przypalenie od wydechu tez.
    Wiem czym ryzykuje i co moze sie stac.

    >Czolg będzie lepszy.

    byleby pancerz mial aktywny, wiesz, safety first!

    >Coś Ci Newrom ostatnio się na oczęta rzuciło i
    >świat poszczegasz tylko w czernej-bieli.

    Aha.

    > Skoro są dostępne środki ochronne, to IMHO głupotą jest z nich nie korzystać, w
    imię
    >iluzorycznej wygody.

    Aha, czyli jak zwykle wydaje Ci sie ze wiesz najlepiej i prawda jest
    Twojsza niz mojsza, a nawet jak mojsza to i tak Twojsza.
    Wygoda nie jest iluzoryczna.

    > Naprawdę w swoich Daytonach parę kilosów
    >przechodziłem, jeździłem w nich w każdą pogodę i zupełnie nie
    >dostrzegam dramatu czy to z poceniem, czy wygodą chodzenia

    Kufra chlopie, a ktos pisal ze Ci niewygodnie w tych dajtonach ?
    Mnie jest wygodnie w oxtrarach, bedziesz w nich jezdzil do roboty ?
    Lydka jest w nich dobrze chroniona!
    Gosc sie za przeproszeniem pyta o krotkie buty, a Ty (i nie tylko)
    przekonujesz zeby se kupil dlugie. I o to mi tylko chodzi.

    pozdr
    newrom