    From: Cerb <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: jakie buty na motocykl?
    Date: Tue, 24 Feb 2009 00:20:43 -0800 (PST)

    Wrzucam krotka recenzje Alpinestars SMX-2, recka mojego autorstwa z
    forum motocyklistow :

    Od okolo miesiaca jestem uzytkownikiem tych butow. Kupilem na allegro
    w podobnej cenie jak na tej stronie, kolor czarny z czerwonym
    (piekne). Wykonanie jak to u Alpinestars mega solidne, trwale i
    dokladne w dodatku z materialow najwyzszej jakosci - mam plecak,
    koszulke i breloczek od Alpina - wszystko bez zastrzezen, przetrwalo
    niejedno a wyglada prawie jak nowe. Buty kupilem ze wzgledu na jazde
    po miescie (praca i wieczorne smiganie) zreszta do tego sa
    przeznaczone. Na nodze leza wprost niewyobrazalnie wygodnie a zawsze
    mam z tym problemy bo lewa noge mam wieksza (stopa, podbicie i lydka)
    w tych butach roznica jakby nie wystepowala. Sa wygodne do zakladnia i
    sciagania, w koncu nie musze sie gimnastykowac zeby zalozyc buty w
    pracy. Jak sie w nich chodzi ? Bardzo wygodnie, sa krotkie (troche
    ponad kostke) wiec z racji tego noga ma wiecej swobody. Fakt ze da sie
    wyczuc ich sztywnosc (szczegolnie okolice piety i kostki) i nie beda
    dawaly takiego luzu jak buty codzienne ale naprawde bez zadnego
    problemu da sie w nich zrobic te kilka kilometrow jezeli zajdzie taka
    potrzeba. Jezdze glownie po miescie ale czesto tez musze sobie
    pochodzic (sklep, praca, dom itd). W takich butach to zaden problem.
    Na pewno na pochwale zasluguje nieslizgajaca sie po byle czym podeszwa
    np. swiezo umyta posadzka w urzedach/sklepach.

    Buty maja bardzo dobra wentylacje, do tej pory nie mialem sytuacji
    zeby spocila mi sie w nich noga, niedawno zrobilem dobre 100 km po
    Olsztynie w naprawde konkretny upal (przed burza) a noga sucha, czego
    nie moge powiedziec o spodniach (jakies OutDoor) gdzie pot doslownie
    lał mi sie po jajkach. Jak sie jezdzi nie musze chyba opisywac bo
    wiadomo, sztywna podeszwa, doskonale wyczuwalne wszystkie dzwignie
    (biegi/hamulec) - cud, miod, malina.

    Chcialbym tylko zwrocic uwage na to ze sa to krotkie buty i do jazdy
    polecam jakies dluzsze spodnie, sam smigam w jeansach od Mottowear
    ktore maja bardzo dlugie nogawki i do tych spodni pasuja idealnie. W
    normalnych jeansach lub wspomnianych OutDoor niestety swiece lydkami.

    Oceniam na 9/10 punkcik odejmuje bo mogly by byc tansze w koncu
    potrzeba na nie mniej materialu niz na dlugie.

    Mialem okazje jezdziec w Probiker All Season (tez krotkie buty na
    miasto) i probiker Touring II - nie byly zle ale w porownaniu do SMX-2
    to zupelna inna liga.

    Pod uwage bralem tez Sidi Streetburner Boots - niestety jeszcze
    niedostepne w Polsce a z ebaya nie chcialem zamawiac bez przymiarki.

    Dzis po pól roku uzytkowania w dalszym ciagu moge sie pod ta recka
    podpisac. Polecam.

    Cerb + Kawa Z1000 - Zetor