  • Data: 2009-02-28 20:33:33
    Temat: Re: jakie buty na motocykl?
    Od: "R2" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote

    > Pamietaj ze najbezpieczniej jest dojezdzac autobusem MPK.

    Tu gdzie jestem MPK nie jeździ, pozatym ja się nie boje, od roku jeżdże w
    normalnych butach a o motocyklowe spytałem tylko dlatego , że chciałem buty
    które mi nie będą przemakać jak jeżdże w deszczu, pomyślałem , że skoro mam
    sobie kupić buty w miare wodoodporne to już niech to będą typu stricte na
    motocykl.

    Koniec dyskusji, bo się pobijecie :P a butów narazie nie kupie jeszcze bo
    nie wiem sam co chce a i lenia mam żeby poszukać w necie. Narazie nie pada
    więc moge jeździć w takich butach jakie mam.

    Pozdro dla wszystkich.
    P.S. Jaki jest Top Speed CB 500? ja dzisiaj wycisnąłem 189 km/h
    Mało jakoś tak :(
    Jaką Honde na drugie moto ?
    Chciałbym chyba jednak jakiś plastik, jak kupowałem CB to nie wiedziałem za
    bardzo czy będe chciał jeździć jakimś czopkiem czy czymś innym , ale lubie
    szybko jeździć a najlepsze są przyspieszenia, gdyż lubię zapierdalać.

    Myślę , że plastic jest fantastic.
    Więc jaki plastic naj faantastic na drugie moto?Naraazie myśle o Hondzie
    tylko.

    Pozdro

    Plastik jest fantastic