  • 41. Data: 2010-04-28 17:08:24
    Temat: Re: jakie auto: radosc z jazdy priorytetem
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Jacek Rudowski wrote:

    > Nie musi byc wcale ani duzy silnik, ani megamoce jako takie, ani 4x4.
    > Ale oczywiscie tez kwestia konkretnego samochodu.
    > Lekki samochod z napedem na tyl i wcale nie takim nawet mocnym
    > silnikiem i zabawy jest naprawde niemalo.

    Najmocniejszy samochód, którym jechałem miał zdaje się 420 koni.
    Najsłabszy "samochód" - coś koło 6 koników.

    Ten drugi dawał zdecydowanie więcej zabawy ;-)

    Tak, tak, gokart...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 42. Data: 2010-04-28 17:30:43
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    KJ Siła Słów wrote:

    > lansiarnia czyli fanu wiecej jak sportu, ale akurat kolega sprzedaje:
    >

    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1017676852
    >
    > no i wiadomo ze czerwone sa najszybsze :-)

    E, żeby nie to błoto co mu się do progów i zderzaków przyczepiło ;-)

    Jakiś czas temu szukałem del solki, i wszystkie albo totalne padaki
    zniszczone mechanicznie, albo jakieś potwory, z dolepionymi metrami
    sześciennymi żywicy.

    A najczęściej jedno i drugie naraz...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 43. Data: 2010-04-28 18:05:24
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 28 Kwi, 03:45, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote:

    > Ehh zabawa się zaczyna przy dużym silniku i napędzie 4x4, stałym 4x4 ale
    > citroen tu odpada, zostaje subaru i audi.

    A Passat B5 3BG 2.8 VR6 4motion?

    pozdr
    AA

  • 44. Data: 2010-04-28 19:09:49
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Massai pisze:

    > E, żeby nie to błoto co mu się do progów i zderzaków przyczepiło ;-)

    na to nie poradze, co kto lubi.

    > Jakiś czas temu szukałem del solki, i wszystkie albo totalne padaki
    > zniszczone mechanicznie, albo jakieś potwory, z dolepionymi metrami
    > sześciennymi żywicy.

    Nie moje, nie widzialem, nie jezdzilem, nie reklamuje - ot tak mi sie
    skojarzylo z watkiem akurat. Mozna zadzwonic i sie dopytac, ja osobiscie
    znam sprzedacego wylacznie z pozytywnej strony i wierze ze nie ma on
    zadnych innych stron :-)

    KJ

  • 45. Data: 2010-04-28 19:24:28
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > A Passat B5 3BG 2.8 VR6 4motion?

    Od kiedy 4Motion to stały napęd?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 46. Data: 2010-04-28 20:11:06
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Od kiedy 4Motion to stały napęd?

    W Passatcie chyba od zawsze. Co innego w Golfopochodnych

  • 47. Data: 2010-04-28 20:15:41
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4bd87a41$0$2586$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > W Passatcie chyba od zawsze. Co innego w Golfopochodnych

    No nie wiem, tegorocznej zimy miałem okazję wyjeżdzdać znajomego passatem
    B5 z 4motionem z zaspy i stwierdzilem że to porażka nie napęd... Przód
    kręci a tył tylko chwilami "pomaga" ale do momętu az zrówna się predkośc
    obrotowa przodu z tyłem i znów przestaje kręcić tył i tak w kółko, to tylko
    głębiej zakopac potrafi a nie wyjechać.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 48. Data: 2010-04-28 20:52:28
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 28 Kwi, 13:15, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > obrotowa przodu z tyłem i znów przestaje kręcić tył i tak w kółko, to tylko

    Tylko, ze w B5 jest mechaniczny Torsen dokladnie taki, jak w Audi.

    O ile dobrze pamietam poprzednie dyskusje i teksty na ten temat, to
    zapewne wystarczyloby, zebys dotknal hamulca (symulujac tym samym
    odrobine przyczepnosci), a wyjechalbys bez problemu.

    Jestes pewien, ze to bylo B5?

    http://www.youtube.com/watch?v=FilBhnhKAOA&feature=r
    elated

    pozdro
    Adam

  • 49. Data: 2010-04-28 20:55:50
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 28 Apr 2010 17:07:53 +0200, MichałG <g...@w...pl>
    wrote:

    > Dokładnie . Prawdz przy okazji na jakim samochodzie zdobywał 3x
    > mistrzostwo Europy niejaki Sobiesław Zasada.

    Puch TR650 (G2) w 1966, Porsche 912 (G1) w 1967 i BMW 2002ti w
    1971 roku.

    > Dla ułatwienia powiem, że
    > wtedy też były siniki po 250KM.....

    To ciekawe co piszesz, bo jak sam zainteresowany podawał, jego
    911 w 1967 roku miała 160KM.

    > ale ten miał 48KM. ;) ;)

    Tylko że wtedy były ciut inne zasady:

    a) do mistrzostw liczyły się punkty klasy i z generalki,
    b) liczył się wynik z połowy eliminacji plus jedna,
    c) w 1966 i 1967 roku przyznawano tytuły w klasach.

    r.

  • 50. Data: 2010-04-28 20:56:47
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 28 Apr 2010 19:24:28 +0200, Lewis <lewisa@[tnij]> wrote:

    > Od kiedy 4Motion to stały napęd?

    Jakoś tak od wtedy, od kiedy do pasków wkładali napęd na
    Torsenie.

    r.