  • 31. Data: 2011-01-29 15:03:39
    Temat: Re: jakie auto do 5000 zł?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > strucel jak cholera .. ale prócz stuków w zawieszeniu to całkiem sprawny,
    > ubezpieczony i z ważnym przeglądem. Bez rdzy i na liczniku 133tys km (co
    > może, ale nie musi być prawdą - po prostu cholera wie)
    > Moja szanowna dojeżdzała tym do pracy przez ostatnie 5 lat ;)

    a tak w ogole to ja jakis zboczony chyba jestme - jakos lubie trupy 20
    letnie. nie wiem czemu ale podobaja mi sie takie stare samochody.

  • 32. Data: 2011-01-29 15:48:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ii16ns$9pe$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > a tak w ogole to ja jakis zboczony chyba jestme - jakos lubie trupy 20
    > letnie. nie wiem czemu ale podobaja mi sie takie stare samochody.

    jakbym słyszał moją drugą połowe ;)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 33. Data: 2011-01-29 16:54:38
    Od: n...@o...pl

    > Jak w temacie, co możecie polecic a co odradzic?

    > Moje wymagania: standardowo - mało awaryjny, tani w eksploatacji itp,

    > większy od seicento, raczej benzyna + lpg.

    > Zastanawiałem się nad Lanosem lub Matizem. Co o tym sądzicie? Jakieś inne

    > propozycje?

    > całkiem dobre są samochody japońskie i niemieckie reguły jednak nie
    najważniejszy jest stan samochodu, ja osobiście posiadam seata ibize z 99 auto
    godne polecenia mało pali mało awaryjne idealne do miasta za kwote 5000 można
    znaleźć autko w przyzwoitym stanie

  • 34. Data: 2011-01-31 09:59:46
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > jakbym słyszał moją drugą połowe ;)

    hhehe:) ona to sie przyzwyczaila - ja w sumie tez chetnie wsiadam do
    pierwszego mojego punciaka. auto wdzieczne jest, bajecznie tanie w
    utrzymaniu i nawet ze swoja bogata historia (walone z kazdej strony poza
    dachem) jest calkiem wdzieczne do jezdzenia. jezdzi calkiem prosto a
    serwisowane w miare na biezaco jest naprawde ekonomicznym jezdzidlem calkiem
    bezawaryjnym.