  • 31. Data: 2010-04-06 19:00:18
    Temat: Re: jakie auto dla żony ...
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hpfmq1$6j9$1@news.onet.pl...
    > Zębatkę. Problemu z głowicami w rocznikach >2005 jeszcze nie miałem.
    > "Raczej" - dobrze napisałeś. Warunek - wymieniasz albo na oryginały
    > (wtedy 2kpln wydajesz na jedno koło), albo na bardzo dobre zamienniki.
    > W innych przypadkach wahacze lecą co 30-50 tysięcy km.

    Lemforder w ASO: 600+750+2x300+robocizna - wychodzi nawet więcej :)
    Lemforder komplet na przednia oś kosztuje poniżej 2kpln, nie musimy liczyć
    tych cen wg. oficjalnego cennika IC czy ASO, prawda? To "raczej" dotyczyło
    innych rzeczy... ja już walczyłem z przekładnia kierowniczą i "mój" Pasek
    podobno miał ciagłe problemy z utratą mocy.

    Pozdr

  • 32. Data: 2010-04-06 19:36:04
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 15:12:23 +0200, Jurand na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Kłóciłbym się. Unikać należy 2.0 TDI z roczników 2004-2005 i tyle.

    B6 zaczyna się od marca? 2005. Jedynym silnikiem 2.0 TDI montowanym w
    B5 był BGW, i on raczej nie miał większych problemów. Chociaż z drugiej
    strony to tak jak z yeti - wszyscy słyszeli, ale nikt nie widział ;-).
    Natomiast w B6, AFAIR, problemowe były 2.0 TDI ale CR, a nie PD ...

    > "Raczej" - dobrze napisałeś. Warunek - wymieniasz albo na oryginały
    > (wtedy 2kpln wydajesz na jedno koło), albo na bardzo dobre zamienniki.
    > W innych przypadkach wahacze lecą co 30-50 tysięcy km.

    Komplet LMO na przód to jakieś 1700 PLN. Dobrych zamienników nie
    stwierdzono.

    "Pokój - szczęśliwość, ale wojowanie / Byt nasz podniebny. Mikołaj
    Sęp-Szarzyński (ok. 1550 - 1581)"

  • 33. Data: 2010-04-06 19:36:22
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > Więc musisz kupić kompletny złom w cenie 6-8 tys.
    > P.
    Hmm, a skad masz takie rewelacje, ze a 8kpln kupuje sie totalny zlom?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 34. Data: 2010-04-06 20:01:11
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 17:58, Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Hmmm, Twingo Wind to ma moja zona od okolo 1,5 miesiaca i posiada dach
    > :-) To odmiana Twingo z klima i duperelami :-) Jak chesz to mam do
    > sprzedania zabe z 2000 roku.

    pisałem o tym:
    http://www.renault.com/en/Vehicules/Pages/renault-wi
    nd.aspx

    a Twingo żonie się nie podobało w środku, no i w salonie wsiadła,
    włączyła bieg i już nie mogła wyłączyć :) stwierdziła, że zepsuła i
    nie chce takiego auta

    --
    plusz

  • 35. Data: 2010-04-07 08:34:31
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Gabriel'Varius' pisze:

    > Moze to cos rozjasni :-)
    > http://www.autokrata.pl/artykul/gorca-tata-nano-8241
    > http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/n
    ews/wyjechal-z-salonu-i-splonal,1456755

    > http://trendz.pl/tata-plonie
    > http://www.v10.pl/Tata,Nano,najtansze,auto,swiata,po
    ,raz,kolejny,w,plomieniach,40564.html

    > http://www.sfora.biz/Tata-Nano-plona-jak-pochodnie-a
    18492 itd. itp......

    No ale to jest opis cały czas tego jednego przypadku agenta
    ubezpieczeniowego, plus jakieś podobno trzy inne wcześniejsze.
    Nie mówię, że to dobrze, ani że to dobry samochód. Ale pamiętacie ile to
    zdaje się Peugeot'ów spłonęło w samej Polsce?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 36. Data: 2010-04-07 09:20:56
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik LEPEK napisał:

> [...]
    > Nie mówię, że to dobrze, ani że to dobry samochód. Ale pamiętacie ile to
    > zdaje się Peugeot'ów spłonęło w samej Polsce?
    Masz racje, ale te nano nawet z salonu do domu wlasciciela nie
    dojezdzaja - kiepska instalacja el.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 37. Data: 2010-04-07 09:29:15
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 7 Kwi, 09:20, Gabriel'Varius'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    > Masz racje, ale te nano nawet z salonu do domu wlasciciela nie
    > dojezdzaja - kiepska instalacja el.

    ciekawe jak wyjaśnisz fakt, że w Indiach większość auto to Tata i
    jakoś jeżdżą.
    a tam jest znacznie, znacznie, znacznie więcej ludzi niż w Polsce i
    pewnie aut jest też więcej :)

    --
    plusz

  • 38. Data: 2010-04-07 09:37:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LEPEK n...@n...net ...

> [...]
    > Nie mówię, że to dobrze, ani że to dobry samochód. Ale pamiętacie ile
    > to zdaje się Peugeot'ów spłonęło w samej Polsce?

    i autobusów!

  • 39. Data: 2010-04-07 10:21:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik plusz p...@g...com ...

    > ciekawe jak wyjaśnisz fakt, że w Indiach większość auto to Tata i
    > jakoś jeżdżą.
    > a tam jest znacznie, znacznie, znacznie więcej ludzi niż w Polsce i
    > pewnie aut jest też więcej :)

    to moze nie jezdza, tylko stoja w korkach?

  • 40. Data: 2010-04-21 12:14:23
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Tue, 06 Apr 2010 12:48:12 +0200, plusz <p...@g...com>
    wrote:

    > nie spełnia pozostałych kilku warunków - gdyby to było łatwe, to nie
    > pytałbym na grupie tylko po prostu kupił :)
    > wydaje mi się, że mercedes SLK z 2001 roku poza kolorem bakłażanowym
    > spełnia wszystkie wymogi

    Jeśli 12l/100 to "małe spalanie", to owszem, spełnia.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba