  • Data: 2010-05-06 11:36:38
    Temat: Re: jaki używany monitor 19 cali?
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-04 10:08, ToMasz pisze:

    > kupić? najchętniej dell, ale jak poradzicie cos innego - nie bede
    > wybrzydzał. cena maks 450zl
    > ToMasz

    Za połowę tej kwoty kupisz NEC 1970NX. Całkiem przyzwoity monitor, na IPS.
    BTW wymieniłem sobie w zeszłym roku takiego na 22 cale panoramę, też
    NEC, tyle że TN. I nie narzekam. Byłem sceptyczny wobec panoram póki nie
    zacząłem używać, i teraz widzę że to całkiem sensowny wynalazek.
    Przesunąłem sobie na lewą stronę pasek zadań, na prawej dałem viściany
    sidebar i mam całkiem ergonomiczny obszar roboczy o normalnych
    proporcjach, a przy tym troszkę większy niż na starym monitorze.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl