  • Data: 2009-04-06 09:41:54
    Temat: Re: jaki tv?
    Od: Gienek <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem co palicie, ale akurat mam porównanie obrazu 1080i lub 720p do
    > 576i (mecze na Canal+Sport HD i Canal+Sport) i różnica jest ZASADNICZA.
    > Nie do pomylenia.
    > Na HD widać każdy szczegół, na pal już niestety nie - całość rozmyta i
    > niewyraźna.

    Pozwolę sobie tutaj przytoczyć wypowiedź Pana Sergiusza Rozańskiego
    "a i
    tak wolę oglądać na projektorze choć ma tylko 800x600, ale daje 2.5m
    ekranu w podstawie."

    Skoro jest zachwycony jakością obrazu o rozdzielczości SD na ekranie o
    podstawie 2,5m to ma ostry wzrok jak kret. Nic dziwnego, że nie
    dostrzega różnicy między 576i a 720p lub 1080p na telewizorze 40" z
    odległości 4m.

    > I to mimo tego, że TV ma matrycę PAL.
    > Inna sprawa, że oglądam z 3 metrów, ale z 4 efekt jest TEN SAM.

    Mógłbyś rozwinąć? Co masz na myśli pisząc że ma matrycę PAL? PAL to
    jeden z systemów kodowania kolorów.