  • 1. Data: 2009-09-07 20:17:08
    Temat: jaki telewizor 46" warto teraz optymalnie zakupic?
    Od: "mzmich88" <U...@p...fm>

    Witam. Chcialbym zakupic telewizor 42 lub 46 cali. Jaki model moglibyscie
    polecic? Zalezy mi bardzo na cenie w stosunku do jakosci. Nie chce
    przeplacic z drugiej jednak strony wole sie zatrzymac z zakupem jesli mam
    brac towar ktory nie spelni oczekiwan. Z gory dziekuje za pomoc.

    Michal

  • 2. Data: 2009-09-08 17:18:37
    Od: "???" <n...@n...pl>

    <ciach>

    Moim zdaniem warto poczekac, az stanieja LED-y :)

    Pozdro. J.

  • 3. Data: 2009-09-09 05:40:34
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "mzmich88" <U...@p...fm> napisał w wiadomości

    >Nie chce przeplacic z drugiej jednak strony wole sie zatrzymac z zakupem
    >jesli mam brac towar ktory nie spelni oczekiwan.

    Moich oczekiwań czy Twoich ?

  • 4. Data: 2009-09-15 14:15:46
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Moim zdaniem warto poczekac, az stanieja LED-y :)

    Tylko po co? Jak ktoś chce mieć duży TV czekanie na 'cos lepszego' nawet
    kilkanaście miesiecy nie ma raczej sensu.