  • 1. Data: 2009-09-05 18:42:10
    Temat: mecz z irlandią?
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    ktoś mi wytłumaczy kto robi taką kaszankę z obrazem?
    na CP dalszych planów nie da się oglądać!

    Adam

  • 2. Data: 2009-09-05 19:08:04
    Temat: Re: mecz z irlandią?
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał :

    > ktoś mi wytłumaczy kto robi taką kaszankę z obrazem?
    > na CP dalszych planów nie da się oglądać!

    Tragedia, szczególnie kamera planu ogólnego (MM, jedynka zwykle
    dobra).

    Krystian

  • 3. Data: 2009-09-06 10:30:31
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości
    > ktoś mi wytłumaczy kto robi taką kaszankę z obrazem?

    twoj dostawca programow tu - CP

    > na CP dalszych planów nie da się oglądać!

    A kto ci kaze korzystac z platformy satelitarnej ktora z oszczednosci
    ogranicza jakość obrazu (i jeszcze do tego za to placic) skoro mozesz
    ogladac to z duzo wyzsza jakoscia naziemnie (TVP1 mozna odbierac naziemnie
    wszedzie) ?

  • 4. Data: 2009-09-06 17:42:14
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości
    >
    > twoj dostawca programow tu - CP

    chyba nie tylko - odpowiedział ktoś że MM też tak ma

> [...]
    > ogranicza jakość obrazu (i jeszcze do tego za to placic) skoro mozesz
    > ogladac to z duzo wyzsza jakoscia naziemnie (TVP1 mozna odbierac naziemnie
    Nie chce mi sie drugiego kabla do telewizora prowadzić

    Adam

  • 5. Data: 2009-09-06 19:48:43
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > chyba nie tylko - odpowiedział ktoś że MM też tak ma

    MM?

    > Nie chce mi sie drugiego kabla do telewizora prowadzić

    a po co 2? Ja mam wszystko na 1 po prostu dokladasz zwrotnice.

  • 6. Data: 2009-09-07 05:42:52
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Krystian Zaczyk pisze:

    > Tragedia, szczególnie kamera planu ogólnego (MM, jedynka zwykle
    > dobra).
    >
    > Krystian

    bo to p....
    na nsport jest ok

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 7. Data: 2009-09-07 08:27:05
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > twoj dostawca programow tu - CP

    Chyba niekoniecznie jednak ;-). Ja akurat mam syfrę i niestety przekaz meczu
    był tragiczny (mówię o obrazie, nie o poziomie gry). M.in. latały poziome
    pasy...

  • 8. Data: 2009-09-08 12:56:41
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba niekoniecznie jednak ;-). Ja akurat mam syfrę i niestety przekaz
    > meczu był tragiczny (mówię o obrazie, nie o poziomie gry). M.in. latały
    > poziome pasy...

    Ja oglądałem TVP1 na UPC analog i o ile zazwyczaj obraz jest b.db.
    tak w czasie meczu był tragiczny.
    Denerwowały rozmyte dalsze plany.