  • 1. Data: 2009-09-07 08:50:20
    Temat: VOD w videostradzie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    TPSA uruchomiła dla userów neostrady z tv sat funkcję vod (obecnie część
    pozycji gratis).
    Czy dobrze się domyślam, że filmy w tej usłudze ciągną się przez net, a nie
    przez satelitę?
    Tak by wskazywało 6 h które trzeba czekać na film.

    Ktoś się orientuje gdzie taki film jest zapisywany?
    W jakiejś pamięci flash dekodera?
    Nie wierzę żeby chip na karcie miał taką pojemność.

  • 2. Data: 2009-09-07 08:57:17
    Temat: Re: VOD w videostradzie
    Od: Mane <m...@w...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > nie przez satelitę?
    > Tak by wskazywało 6 h które trzeba czekać na film.

    W Videostradzie przez adsl jest wydzielane pasmu na stream nie zalezne
    od wykupionego lacza internetowego, mysle ze tutaj bedzie podobnie jesli
    nie leci to via sat.

  • 3. Data: 2009-09-07 09:02:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mane" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W Videostradzie przez adsl jest wydzielane pasmu na stream nie zalezne od
    > wykupionego lacza internetowego, mysle ze tutaj bedzie podobnie

    Nie sądzę, włączenie kompa wyraźnie wydłużyło czas pobierania filmu.

  • 4. Data: 2009-09-07 09:18:11
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Ktoś się orientuje gdzie taki film jest zapisywany?
    > W jakiejś pamięci flash dekodera?
    > Nie wierzę żeby chip na karcie miał taką pojemność.

    pytanie czy film jest nagrywany czy tworzony korytarz.
    jak zapisywany to gdzie?
    pozostałe dekodery zapisują na dysku i czeka sie tylko kilka minut.
    widząc ten dekoder i przycisk nagrywania sam się zastanawiałwem

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2009-09-07 09:25:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > pytanie czy film jest nagrywany czy tworzony korytarz.
    > jak zapisywany to gdzie?

    No właśnie o to pytałem.

    > pozostałe dekodery zapisują na dysku i czeka sie tylko kilka minut.

    Ale mówisz o filmie wcześniej ściągniętym z satelity?
    A te kilka minut to raczej na nadanie uprawnień, a nie na ściągnięcie 1 GB
    filmu.

  • 6. Data: 2009-09-07 09:46:25
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > No właśnie o to pytałem.

    wiem, a ja się przyłaczam

    > Ale mówisz o filmie wcześniej ściągniętym z satelity?
    > A te kilka minut to raczej na nadanie uprawnień, a nie na ściągnięcie 1
    > GB filmu.

    tak, wszystkie filmy idą w czasie rzeczywistym.
    zamawiając film to tylko kwestia odblokowania

  • 7. Data: 2009-09-07 09:59:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tak, wszystkie filmy idą w czasie rzeczywistym.

    ????
    A gdzie?

    Bo w Cyfrze na pvr oglądasz to, co sie ściągnęło WCZEŚNIEJ.

  • 8. Data: 2009-09-07 10:11:19
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > ????
    > A gdzie?
    >
    > Bo w Cyfrze na pvr oglądasz to, co sie ściągnęło WCZEŚNIEJ.

    piszę o strumieniu do rejestracji nie oglądaniu.

  • 9. Data: 2009-09-07 10:15:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > piszę o strumieniu do rejestracji nie oglądaniu.

    Nie bardzo rozumiem.
    To na co się czeka?

    Bo ja pisałem o 6 h do ZAKOŃCZENIA ściągania, pobieranie rozpoczęło się od
    razu.

  • 10. Data: 2009-09-07 11:03:29
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Nie bardzo rozumiem.
    > To na co się czeka?

    czego nie rozumiesz.
    przez sat film 90-minutowy idzie 90 min.
    nie widać postępu jak w videostradzie