  • 31. Data: 2013-05-06 14:41:48
    Temat: Re: jaki telewizor?
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Zalezy jaki model

    > Jeżeli ktoś sobie ceni naturalne kolory i płynne przejścia barw przez
    > kolejne odcienie to musi zapomnieć o Samsungach.

    Wyzsze modele zachowuja sie poprawnie, zreszta wiekszosc producentow
    bierze matryce od samsunga...
    Co do naturalnosci, wylaczasz wszystkie polepszacze i jest ok,

  • 32. Data: 2013-05-06 15:47:59
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Wyzsze modele zachowuja sie poprawnie, zreszta wiekszosc producentow
    > bierze matryce od samsunga...

    Porównywałem modele półtora roku temu jak kupowałem TV za przezło 5 tys.
    zł.
    Raczej to nie były modele z najniższych półek.
    To, że wielu producentów bierze matryce od Samsunga to wiem.
    Niestety problem nie leży w matrycach, ale w elektronice i przetwarzaniu
    sygnału.

  • 33. Data: 2013-05-06 15:57:33
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-05-06 14:41, wchpikus pisze:

    > Co do naturalnosci, wylaczasz wszystkie
    > polepszacze i jest ok,

    Jesteś w błędzie. W moim modelu (LE37B651)
    wyłączyłem wszystko co się dało, a obraz dalej
    jakiś taki mydlany.
    Nie wszystkie "polepszacze" użytkownik jest w
    stanie wyłączyć.

    JK

  • 34. Data: 2013-05-06 15:58:25
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    No tak

    > Raczej to nie były modele z najniższych półek.
    > To, że wielu producentów bierze matryce od Samsunga to wiem.
    > Niestety problem nie leży w matrycach, ale w elektronice i przetwarzaniu
    > sygnału.

    Ja tez szukalem i padlo na serie 7000.
    Po wylaczeniu wszystkich ulepszaczy jest b dobrze.
    niestety to fakt, ze Philips w tej cenie niezbyt, Sony zapomnij, za
    drogi, Sharp ma jeden dobry model..
    Tak wiec nie ma zbytnio wyboru, ja jestem zadowolony.
    Fakt ze trzeba troche sie nasiedziec by poustawiac wlasciwie..

  • 35. Data: 2013-05-06 16:44:53
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

> [...]
    > Tak wiec nie ma zbytnio wyboru, ja jestem zadowolony.
    > Fakt ze trzeba troche sie nasiedziec by poustawiac wlasciwie..

    Pojechałem do sklepu kupić Samsunga UE46D7000
    Niestety było ich wtedy 7 sztuk na sklepie i 6 z nich zarezerwowanych, a
    ten siódmy to z wystawki. Wahałem się czy kupić model niższy UE46D6500 ,
    który mogłem wziąć od ręki, ale uparłem się aby kupić tego z wystawki i
    przed tym krokiem powstrzymał mnię znajomy, maniak telewizyjny, który
    akurat się pojawił w sklepie. Miał ze sobą pendrive z próbkami nagrań,
    które mi zaprezentował na kilkunastu TV i wskazywał na co mam zwracać
    uwagę. Jak się okazało to obydwa Samsungi wypadły z prób słabiutko.
    Nawet jeden z modeli LG za 2800zł jakością obrazu powalał obydwa
    Samsungi.
    W końcu decyzja padła na Sony KDL46HX730 , który spośród tych wszystkich
    oglądanych TV prezentował obraz najwyższej jakości.
    Kupiłem od ręki w cenie zbliżonej do UE46D7000 i co ciekawsze Sony w tym
    sklepie kosztował mniej jak w internecie :)
    Do tego 5 lat gwarancji z opcją "door to door". Naprawa w domu do 48
    godzin od zgłoszenia, a w razie konieczności zabrania TV do serwisu, na
    czas naprawy TV zastępczy.

    Jedyny minus dla Sony to brak wbudowanego tunera satelitarnego.
    Jeżeli chodzi o jakość obrazu i przetwarzania SD na HD, płynność ruchu
    oraz płynność odcini barw, po prostu Sony nie ma równych.

  • 36. Data: 2013-05-06 17:03:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości
> [...]
    >obydwa Samsungi wypadły z prób słabiutko. Nawet jeden z modeli LG za
    >2800zł jakością obrazu powalał obydwa Samsungi.

    A ten znajomy jakiejs strony www nie zrobil ?
    Bo tez bede musial kupic telewizor :-)

    J.

  • 37. Data: 2013-05-06 20:09:19
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > A ten znajomy jakiejs strony www nie zrobil ?

    Wątpię. Prawdę mówiąc to on dość cienki jest jeżeli chodzi o komputery,
    programowanie czy tworzenie www.
    Czasami sam mnie prosi o pomoc w prostych spawach.
    Ale trzeba przyznać, że wszelkie nowinki, testy TV, co się pojawia lub
    ma pojawić na rynku to jest na bieżąco.