  • 1. Data: 2010-06-05 18:32:09
    Temat: jaki telefon z dobrym aparatem
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    znacie jakiś telefon z dużą klawiaturą i aparatem fotograficznym robiącym
    bardzo dobre zdjęcia z bliska i z daleka (z tym to każdy sobie radzi gorzej
    z bliska)?

  • 2. Data: 2010-06-05 18:56:10
    Temat: Re: jaki telefon z dobrym aparatem
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@s...com>

    > znacie jakiś telefon z dużą klawiaturą i aparatem fotograficznym
    > robiącym bardzo dobre zdjęcia z bliska i z daleka (z tym to każdy sobie
    > radzi gorzej z bliska)?

    Najlepiej aparat MB (z korbką), którą możesz wykorzystać do produkcji
    prądu dla flesha.

    Tak poważniej, to jeszcze nie ma telefonów stacjonarnych z aparatem.
    Poszukaj sobie jakiegoś komórkowego na pl.misc.telefonia.gsm

  • 3. Data: 2010-06-05 19:02:56
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Tak poważniej, to jeszcze nie ma telefonów stacjonarnych z aparatem.
    > Poszukaj sobie jakiegoś komórkowego na pl.misc.telefonia.gsm

    to może już czas...

    sory nie wiedziałem, że to stacjonarne...

  • 4. Data: 2010-06-05 19:24:42
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@s...com>

    > to może już czas...
    >
    > sory nie wiedziałem, że to stacjonarne...

    Ta grupa została założona w 1961 roku, jako część sieci
    komputerowo-dalekopisowej SOYUZNET. Wtedy wszystkie telefony były
    stacjonarne.

  • 5. Data: 2010-06-05 20:51:00
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 5 Cze, 20:56, Tomasz Wójtowicz pisze
    > ... jeszcze nie ma telefonów stacjonarnych z aparatem.

    Siemens Gigaset SL740 ;)

    Ircys

  • 6. Data: 2010-06-05 21:02:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 05 Jun 2010 20:56:10 +0200, Tomasz Wójtowicz wrote:
    >Tak poważniej, to jeszcze nie ma telefonów stacjonarnych z aparatem.

    Ale moze sa aparat z modemem ? :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-06-06 10:29:57
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <S...@s...com> napisał w
    wiadomości news:hue6ka$f1j$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Tak poważniej, to jeszcze nie ma telefonów stacjonarnych z aparatem.
    > Poszukaj sobie jakiegoś komórkowego na pl.misc.telefonia.gsm

    Czekaj... a to?
    http://www.golem.de/0502/36187.html
    Wprawdzie parametry kamerki raczej gównowate, ale jak najbardziej
    stacjonarne i jak najbardziej foci, przynajmniej tak z opisu wynika...

    --
    ((*))
    ((+))

  • 8. Data: 2010-06-07 09:13:17
    Od: a...@p...pl

    a moze trzeba szukac na grupie pl.rec.foto.cyfrowa ?? Jak ma robic
    dobre zdjecia to moze juz Olympus/Canon/Nikon/Lumix/Sony robia aparaty
    fotograficzne z opcja dzwonienia (aparatu telefonicznego)???

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2010-06-07 11:19:38
    Od: "Jacek" <g...@N...gazeta.pl>

    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

    > znacie jakiś telefon z dużą klawiaturą i aparatem fotograficznym robiącym
    > bardzo dobre zdjęcia z bliska i z daleka (z tym to każdy sobie radzi gorzej
    > z bliska)?

    Polecam:
    http://img18.imageshack.us/img18/9846/telklawapar.jp

    Telefon - jest, klawiatura - duża, w układzie QWERTZ, a aparat robi wyśmienite
    zdjęcia.

    ;)

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 10. Data: 2010-06-07 12:24:25
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

> [...]
    > Wprawdzie parametry kamerki raczej gównowate, ale jak najbardziej
    > stacjonarne i jak najbardziej foci, przynajmniej tak z opisu wynika...

    Jeżeli stacjonarny ma być stacjonarnym w sensie
    numeracyjno-interkonektowym a nie technologicznym, to odpowiednio
    wypasiona komórka z SIMem stacjonarnym od któregoś z W4 (minus Plus :-))
    powinna wystarczyć :-).

    Przemek