    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jaki telefon z GPS
    Date: Sun, 13 Sep 2009 16:04:31 +0200

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > A do czego jest gps?

    umożliwia ustalenie swojej pozycji. Co z nią zrobisz? zaznaczysz na
    papierowej mapie szpileczką?
    JA bym sie skupił na nawigacji wykorzystujacej GPS, ale jak narazie nikt
    o to nie pyta. Ktoś wspomniał o naviexpercie wymagającym stałych opłat,
    stałego zasiegu GSM i internetu. Czy autor wątku wie otym?
    Automapa to 300zł a telefon ma być do 1000, wiec moze darmowy trekbuddy?

    Tak samo z wifi. FAjny slogan, ale proszę mi powiedzieć ( do autora) jak
    ma zamiar wykorzystać wifi? bedzie siedział na kanapie i ogladał www?
    fajnie ale wtedy najważniejszym parametrem bedzie wielkość ekranu, bo na
    2.2 cala to szybko mu przejdzie ochota nawet na czytanie basha. Moze
    Voip? tyle ze byćmoze (jeśli ma na telefonie działać automapa) to głos
    poleci przez głośnik zewnętrzny...

    Najłatwiej jednak doradzić: kup zewnętrzny gps. albo nokia ma fajny bo
    mało prądu bierze. tak. jak nie działa....

    ToMasz