  • Data: 2009-09-13 14:12:50
    Temat: Re: jaki telefon z GPS
    Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > T805 SIRF STAR III i myślałem o E51, ale wielu sugeruje, że 2w1 jest
    > extra, więc na pewno Moduły GGPS w komurkach są takie słabiutkie?

    2w1 ma niewątpliwą zaletę, że jak masz telefon, to nie musisz pamietać o
    odbiorniku. Nie raz już błogosławiłem to rozwiązanie. Oczywiście ma wadę w
    postaci szybko rozladowującej się baterii. Coś za coś. Zastanów się, co Ci
    bardziej potrzebne.
    Nie wiem jak etraz z Nokiami, ale jakis czas temu trzeba bylo nieźle płacić,
    żeby używać map Nokii, o tym tez pomyśl.
    Przem