eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmjaki telefon w plusie opłaca się zakupić zeby go sprzedac?Re: jaki telefon w plusie opłaca się zakupić zeby go sprzedac?
  • Data: 2011-09-21 19:18:08
    Temat: Re: jaki telefon w plusie opłaca się zakupić zeby go sprzedac?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-21 20:21, JoteR pisze:

    > Za to z (za przeproszeniem) bankiem, czyli jeszcze gorzej.

    > Narzekają gamonie, którzy w zamian za badziewne Nokie 2xxx uwiązali się
    > dwuletnimi cyrografami po 5-7 dych miesięcznie. Ja tam na kredyty u opów nie
    > narzekam.
    > BTW: oddając z powrotem owego Huaweja, byłem świadkiem wciśnięcia młodej
    > parze Samsunga Wave 533 w abonamencie 69 zł. Ręce mi opadli, bo w tej
    > taryfie mogli mieć "za złotówkie" chociażby o niebo lepszego Wave 733, o
    > Blade czy małych galaksiątkach już nie wspominając. Ale "młody dynamiczny"
> [...]

    Nie mogłeś dyplomatycznie jakoś ich nakierować w kierunku tego lepszego
    telefonu?

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci