  • 11. Data: 2012-01-14 17:47:38
    Temat: Re: jaki telefon/smartfon z klawiatura
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 14 Jan 2012 18:34:09 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

    > Napisałem więc posta, myśląc że może ktoś podzieli się spostrzeżeniami,
    > może jest jakaś Nokia pozbawiona wad E52.

    Lumia 800.
    Za to ma wspaniały zestaw zupełnie nowych wad.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 12. Data: 2012-01-14 17:49:35
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 14.01.2012 17:51, E52owner pisze:

    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ależ ja mówię o funkcjach przenośnych, przecież nie zamierzam z telefonu
    > robić kina domowego, niby każdy aparat ma ta "bajery", ale ich jakość
    > jest żałosna, przykładowo moja nokia nie ma opcji przewijania filmów ani
    > muzyki, przecież to jest żałosne. A klawiatura ma być z cyframi, a nie
    > qwerty! Wifi niby mam, ale słabo łapie sygnał. Aparat to jakieś dno
    > siejący ziarnem. GPS głównie na rower i ewentualnego szukania ścieżki na
    > spacerze w nieznanym terenie.

    Samsung B2710 - pasuje czy nie, albowiem....

    ToMasz

    PS może SXG75, ale nowy to bęzie ciężko.

  • 13. Data: 2012-01-14 18:00:37
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-14 18:34, Disappointed E52 owner pisze:

> [...]
    > coś innego, skoro musi już być "sprytnytelefon" no to jest, ale niech
    > bajery które ma będą użyteczne, a nie tylko do odhaczenia pozycji na
    > liście! O karcie napisałem po to, żeby wyznawcy jabłek się nie
    > wpieprzali. Ja nie chcę tabletu, bo to ma rozmiar deski do krojenia, nie
    > chce dotykowców, bo nie bawi mnie macanie paluchami i nie uznaję tej
    > technologii, chcę klawiatury złożonej z cyfr. Nie podoba mi się system
    > android, a i symbian okazał się być kiszką.
    > Napisałem więc posta, myśląc że może ktoś podzieli się spostrzeżeniami,
    > może jest jakaś Nokia pozbawiona wad E52.

    W takim razie najlepszym dla Twoich oczekiwań telenonem byłby ten:
    http://www.myphone.pl/Produkty/Telefony/Telefon/tabi
    d/69/cn/ViewPhone/model/myPhone%201070%20CHIARO/pid/
    35/Default.aspx

    --
    animka

  • 14. Data: 2012-01-14 18:31:33
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W takim razie najlepszym dla Twoich oczekiwań telenonem byłby ten:
    > http://www.myphone.pl/Produkty/Telefony/Telefon/tabi
    d/69/cn/ViewPhone/model/myPhone%201070%20CHIARO/pid/
    35/Default.aspx

    Wyjdź stąd, dziecko.

  • 15. Data: 2012-01-14 18:35:53
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:17sni3r6658bj.dlg@lepper.institute.com...

    > Lumia 800.
    > Za to ma wspaniały zestaw zupełnie nowych wad.

    Tak już jedną widzę na dzień dobry-brak klawiszy.
    Olałbym te wszystkie smartszajsy i kupił sobie nawet Nokię 1616,
    przynajmniej bateria jest długowieczna, ale niestety nie obsługuje to
    mmsów.

  • 16. Data: 2012-01-14 18:40:03
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 14 Sty, 16:28, "E52owner" <e...@n...com> wrote:
> [...]
    > takimu funkcjami jak:
    > aparat robiący lepsze zdjęcia niż kamera z telezakupów mango
    > radio z RDS
    > odtwarzacz MP3
    > obsługa kart SD
    > złącze na normalnej wielkości kartę SIM
    > kalendarz
    > notatnik
    > modem 3g
    > odtwarzacz filmów
    >
    > mile widziane wifi i gps
    >
    > Jestem strasznie zawiedziony posiadaną Nokią E52, widziałem i testowałem
    > ajfony i androidy i na pewno nie chcę tych gówien.

    Nie wiem dlaczego Ci nie wpadł w oko SE Hazel - ma wszystko co chcesz,
    klawiaturę, do tego nie jest srajfonem,i jest niewielki przy ekranie
    2,4". W dodatku relatywnie niedrogi.
    Nie powiem, ma swoje wady, ale wszystkie je da się samemu zlikwidować
    i telefon spersonalizować (poczytać na forach jak to się robi).
    Ja dobrałem go do siebie idealnie, zmieniony układ menu, nowe klawisze
    funkcyjne, głośniejszy (nawigacja!), nowe funkcje itd... Należy tylko
    przyzwyczaić się do śliskiej obudowy bo na początku nie
    przyzwyczajonemu wylatuje z ręki :-).
    Ja nie narzekam, jak widzę coraz mniejszy wybór dobrych i małych
    relatywnie klawiszowców to przyzwyczajam się do myśli że będę go miał
    następne 2 lata...

  • 17. Data: 2012-01-14 18:46:23
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-14 19:31, Disappointed E52 owner pisze:
    > Użytkownik "Animka"<t...@w...pl> napisał w wiadomości
    d/69/cn/ViewPhone/model/myPhone%201070%20CHIARO/pid/
    35/Default.aspx

    > Wyjdź stąd, dziecko.

    lol

    --
    animka

  • 18. Data: 2012-01-14 18:51:55
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 14 Jan 2012 10:40:03 -0800 (PST), Janeo <j...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >2,4". W dodatku relatywnie niedrogi.
    >Nie powiem, ma swoje wady, ale wszystkie je da się samemu zlikwidować

    Też się nad nim zastanawiałem przez jakiś czas ale z opinii w necie
    wynika że ma problemy z zasięgiem 3g w sensie takim że jest bardzo
    słaby w porónaniu z innymi telefonami, być może przez to że antenę ma
    na dole zamocowaną, piszę to tak tylko żeby się nie przejechać.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2012-01-14 19:12:54
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 14 Jan 2012 19:35:53 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

> [...]
    > Olałbym te wszystkie smartszajsy i kupił sobie nawet Nokię 1616,
    > przynajmniej bateria jest długowieczna, ale niestety nie obsługuje to

    2220 obsługuje ZTCP

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 20. Data: 2012-01-14 22:12:26
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 14 Sty, 19:51, dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    > słaby w porównaniu z innymi telefonami, być może przez to że antenę ma
    > na dole zamocowaną, piszę to tak tylko żeby się nie przejechać.
    Jestem na tych forach i znam te opinie. Narzekacze biadolą, że teraz
    mają 3 kreski a ich poprzedni stary SE miał 5. Jak pytałem, czy przez
    to mają gorszą jakość rozmowy, nie już dostawałem odpowiedzi. Ja mam
    zero nieraz kresek i przeprowadzam rozmowy telefoniczne bez zakłóceń.