  • Data: 2012-01-14 16:31:18
    Temat: Re: jaki telefon/smartfon z klawiatura
    Od: "E52owner" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:10390wgtzvm4x$.dlg@lepper.institute.com...

    > Jedynym możliwym wyborem jest Sony Tablet S. Trochę niewygodny, ale
    > jak się
    > ma tak egzotyczne wymagania, to nie można narzekać.
    > Ooops.. to ma Androida, więc nie, musisz wziąć kawałek drewna, kozik i
    > sam
    > sobie wyrezać.

    Co w tym egzotycznego, to zwykłe wymagania, niby każdy to ma, tylko jak
    się zacznie używać, to wychodzi na jaw że coś jest spieprzone
    i już nie jest takie fajne jak w specyfikacji. Być może faktycznie
    jestem strasznie wymagający, albo dziś produkuje się sam szajs.
    Nie interesują mnie tablety, idealne porównanie do kawałka deski i nie
    doczytałeś o posiadaniu klawiatury, smarowanie palcem po ekranie może
    jest interesujące dla dzieci.