  • Data: 2012-01-14 18:40:03
    Temat: Re: jaki telefon/smartfon z klawiatura
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Sty, 16:28, "E52owner" <e...@n...com> wrote:
    > Przejrzałem oferty operatorów i nie widzę kompletnie nic dla siebie,
    > same dotykowce, androidowce. Istnieją w ogóle jeszcze normalne telefony
    > z klawiaturą, z dobrą baterią której nie trzeba codziennie ładować i z
    > takimu funkcjami jak:
    > aparat robiący lepsze zdjęcia niż kamera z telezakupów mango
    > radio z RDS
    > odtwarzacz MP3
    > obsługa kart SD
    > złącze na normalnej wielkości kartę SIM
    > kalendarz
    > notatnik
    > modem 3g
> [...]

    Nie wiem dlaczego Ci nie wpadł w oko SE Hazel - ma wszystko co chcesz,
    klawiaturę, do tego nie jest srajfonem,i jest niewielki przy ekranie
    2,4". W dodatku relatywnie niedrogi.
    Nie powiem, ma swoje wady, ale wszystkie je da się samemu zlikwidować
    i telefon spersonalizować (poczytać na forach jak to się robi).
    Ja dobrałem go do siebie idealnie, zmieniony układ menu, nowe klawisze
    funkcyjne, głośniejszy (nawigacja!), nowe funkcje itd... Należy tylko
    przyzwyczaić się do śliskiej obudowy bo na początku nie
    przyzwyczajonemu wylatuje z ręki :-).
    Ja nie narzekam, jak widzę coraz mniejszy wybór dobrych i małych
    relatywnie klawiszowców to przyzwyczajam się do myśli że będę go miał
    następne 2 lata...