  • 1. Data: 2011-07-29 15:15:26
    Temat: jaki telefon jako modem?
    Od: john lee <a...@g...com>

    witam. szukam telefonu z klawiatura qwerty /dotykowa nie wystarczy -
    ma byc z klawiszami/ niedrogiego /300-700 alledrogo/ dla dziecka.
    normalnie bym jej tej zachcianki nie spelnil ale ostatnio okazalo sie
    ze musze miec ciagle net w domu, a lokalny dystrybutor czesto wysiada.
    pomyslalem ze jako rezerwa wystarczy taki fon. I tu pytanie do Was
    jaki kupic zeby mozna go bylo uzyc jako modemu. ja jestem stary
    kapelusznik i nic nie kumam z tych spraw.
    operator wlasciwie obojetny. najlepiej karty prepaid - w razie awarii
    sie doladuje i tyle. net - pol giga dziennie, dwa dni w miesiacu....
    wiem - mozna kupic net mobilny i tak pewnie zrobie jesli mi odpiszecie
    ze awaryjne stosowanie takiego fona sie nie uda.....
    dzieki i pzdr tn

  • 2. Data: 2011-07-29 15:21:03
    Temat: Re: jaki telefon jako modem?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 08:15:26 -0700 (PDT), john lee napisał(a):

> [...]
    > jaki kupic zeby mozna go bylo uzyc jako modemu. ja jestem stary
    > kapelusznik i nic nie kumam z tych spraw.

    Nokia E71, choć system w tym telefonie może nie być obiektem westchnień
    nastolatka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 3. Data: 2011-07-29 17:17:51
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-07-29 17:15, john lee pisze:
    > witam. szukam telefonu z klawiatura qwerty

    SE P990i za grosze, masz modem, qwerty do wyboru sprzętowe lub dotykowe :)

  • 4. Data: 2011-07-31 09:55:35
    Od: Alias Awatar <b...@a...eml>

    W dniu 11-07-29 17:15, john lee pisze:
> [...]
    > wiem - mozna kupic net mobilny i tak pewnie zrobie jesli mi odpiszecie
    > ze awaryjne stosowanie takiego fona sie nie uda.....

    X10 mini pro

    G.

  • 5. Data: 2011-07-31 11:19:10
    Od: "darek638" <d...@g...com>

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
    > SE P990i za grosze, masz modem, qwerty do wyboru sprzętowe lub dotykowe :)

    Brak EDGE.

    Darek

  • 6. Data: 2011-07-31 21:01:19
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-07-31 13:19, darek638 pisze:
    > Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
    >

    > Brak EDGE.
    >
    > Darek

    koleś nie pisał, że musi być EDGE

  • 7. Data: 2011-07-31 21:03:22
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-07-31 23:01, Diabełson pisze:

    > koleś nie pisał, że musi być EDGE

    OK, wobec tego SE Naite, też za stówkę

  • 8. Data: 2011-08-01 16:48:31
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-07-31 23:03, Diabełson pisze:

    > OK, wobec tego SE Naite, też za stówkę

    a nie, nie ma qwerty i dotyku, ale niezły i tani

  • 9. Data: 2011-08-03 00:39:44
    Od: Kordi <k...@g...com>

    On 1 Sie, 18:48, Diabełson <h...@s...org> wrote:

    > a nie, nie ma qwerty i dotyku, ale niezły i tani

    Motorola milestone ... ma jednak jedną wadę przez którą jej się
    pozbyłem ... baterię... poza tym spełnia wszystkie wymagania... można
    ją zamienić w hot spot'a i udostępniać net.