  • 1. Data: 2011-07-29 04:20:27
    Temat: samsungi galaxy
    Od: savage <s...@o...pl>

    mam pytanie czym sie rozni samsung galaxy s+ od samsunga galaxy sII ...
    galaxy s+ wlasnie wchodzi podobno na rynek i ma odczuwalnie nizsza cene
    ale co sie traci na wyposazeniu i funkcjonalnosci ???

    http://www.komputronik.pl/search/pl/run/showProducts
    /1/hide_boxes/1/searchString/Z2FsYXh5JTIwcyUyQg==/ca
    tegory/1/

  • 2. Data: 2011-07-29 08:32:25
    Temat: Re: samsungi galaxy
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 29/07/2011 05:20, savage wrote:
> [...]
    >
    > http://www.komputronik.pl/search/pl/run/showProducts
    /1/hide_boxes/1/searchString/Z2FsYXh5JTIwcyUyQg==/ca

    Na stronie Google jest napisane, pierwszy link od gory!

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-07-29 09:53:33
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 29.07.2011 06:20, savage wrote:
> [...]
    >
    > http://www.komputronik.pl/search/pl/run/showProducts
    /1/hide_boxes/1/searchString/Z2FsYXh5JTIwcyUyQg==/ca

    S+ jest porównywalny do S, SII to coś znacznie lepszego
    Marx

  • 4. Data: 2011-07-29 11:26:28
    Od: atm <...@v...pl>

    > S+ jest porównywalny do S, SII to coś znacznie lepszego
    > Marx

    Jest calkiem niezly:
    http://www.gsmarena.com/galaxy_s_ii_vs_galaxy_s_plus
    _vs_optimus_2x-review-602.php

  • 5. Data: 2011-07-29 16:05:42
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    savage napisał:
> [...]
    >
    > http://www.komputronik.pl/search/pl/run/showProducts
    /1/hide_boxes/1/searchString/Z2FsYXh5JTIwcyUyQg==/ca

    - mniejszy ekran (przekątna, nie rozdzielczość)
    - słabszy aparat/filmowanie
    - 2x mniej RAM
    - 2x mniej pamięci wewnętrznej

    Jeśli kupujesz aparat na rok IMO bardziej się opłaca S+ - ma
    wystarczająco dużo mocy by wziąć na klatę to co trzeba. W dłuższej
    perspektywie lepiej dwurdzeniowego S2 (osobiście mam nadzieję, że ICS da
    kopa w postaci porządnego wykorzystania tej funkcjonalności).

    m.