  • Data: 2012-09-18 20:08:49
    Temat: Re: jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" napisał:

    > To nie lepiej przerobic jakis tani aparat , zeby zasilanie z baterii
    > doprowadzic z boku przewodem z jakims przelacznikiem?
    > Mialbys wtedy urzadzenie z szybkim latwym dostepem do karty,
    > przeznaczone wylacznie do przyjmowania tych platnosci.

    A czy przyjęcie takiej płatności wymaga jakiejś interakcji?
    To znaczy, czy beneficjent musi coś wykonać na włączonym telefonie z
    wetkniętą kartą SIM, na którą przychodzi takie doładowanie? Nie wiem,
    pytam. Bo samo sprawdzenie, czy dany numer został doładowany można wszak
    wykonać via www, bez branzlowania się SIM-ami.

    JoteR