  • Data: 2012-04-28 12:46:00
    Temat: Re: jaki tablet (system) + lokalna kopia danych
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1l5fq19uc2ani.dlg@lepper.institute.com...

    > Jak już pisałem, lepszy od niego jako "mały" tablet jest Note. I do
    > przeciętnej kieszeni wchodzi jeszcze lepiej.

    No niestety tu sie nie moge zgodzic, za maly ekran zebym mogl wygodnie
    ogladac pulpit zdalnego komputera.
    Ja do zdalnego zarzadzania miedzy innymi serwerami zdecydowanie wole 7
    cali. Oczywiscie na 10 calowym jest jeszcze wygodniej, ale latem
    poruszam sie motocyklem, Tab P1000 w kieszeni, 10 calowy musialbym wozic
    w torbie :)
    Tak ze jeszcze raz :
    Wielkosc Taba warto dostosowac do pracy i warunkow w jakich ma byc
    uzywany bo jego podstawowa zaleta, w moim przypadku, jest wlasnie
    przyzwoita mobilnosc polaczona z wystarczajaca czytelnoscia.
    Akurat aplikacje ktore sa mi potrzebne uzywaja calego ekranu P1000 wiec
    nie mam powodu do narzekan, telefon mial zdecydowanie za maly ekran.
    Warto pomyslec o jeszcze jednej rzeczy, przy okreslonej specyfice
    zastosowan.
    Czasem musze cos popisac, w tym wypadku umieszczam Taba w pokrowcu z
    wbudowana klawiatura BT i mam w miare wygodny subnetbook na ktorym moge
    dosc rozsadnie pisac, przy mniejszym ekranie moje oczy maja problem,
    przy wiekszym ekranie urzadzenie wraz z klawiatura juz sie robi sporawe
    jak na moje potrzeby.

    Nemo