  • Data: 2012-06-22 12:05:18
    Temat: Re: jaki ssd
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/06/2012 10:47, Chris wrote:
    > kamil nabazgrał(a):

    > Ten teoretyk widział więcej sprzętu przez miesiąć niż ty przez całe
    > życie ... sorry ale dalej baw się w teorie i fora onetu.

    Pracujesz w serwisie komputerowym? Bo ja już z 10 lat siedzę w IT, z
    czego przez trzy wdrażałem systemy w dla różnych firm, od małych biur po
    British Telecom i szpitale w całym kraju..

    Mamy dalej porównywać siusiaki, czy przyjmiesz do wiadomości że naprawdę
    nie wymieniam mojego dysku na gwarancji co kilka tygodni?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net