  • 11. Data: 2009-07-22 08:36:46
    Temat: Re: jaki smartphone? htc magic? touch pro? touch hd? inny ?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > możesz napisać coś więcej? htc magic mogę mieć w dobrej cenie (porównując do
    > touchy, więc być może jego będę brał)
    > duże to modyfikacje? grożą utratą gwarancji itp. ?

    Jest kilka mozliwosci
    a) uzyskanie roota i wgranie aplikacji do thetheringu slabo

    b) uzyc softu o nazwie PDANet na kablu USB

    Przeczytaj dotyczy G1 ale mysle ze PDANet bedzie dzialac
    http://www.androidal.pl/pdanet-tethering-g1-jako-mod
    em/767

    To debugowanie wlacza sie na "normalnym" systemie w Ustawieniach.
    Co ciekawe mozna tez uzyc Androida jako "karty wifi"

    Wada PDANet to 29USD lub bezplatnie jesli uzywasz http tylko

  • 12. Data: 2009-07-22 08:47:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Wada PDANet to 29USD lub bezplatnie jesli uzywasz http tylko

    Oto i wynik sprzed chwili na G1 po USB z PDANet

    Twoja srednia predkosc podczas pobierania:

    1.62 Mbps

    Czas pobierania pliku: 5.061sec

    Pobieranie 207.19 KB/sec. z naszego serwera .

    Twoje IP: 213.158.196.70
    inet20909nb-2.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Twoja przegladarka
    Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.11)
    Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11

  • 13. Data: 2009-07-22 09:22:54
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Waldek Godel wrote:

    > Tak, to jest Java, ale trzeba nie mieć kompletnie pojęcia o czym się pisze,
    > żeby napisać, że wszystkie działaja. Aplikacje napisane bez Androidowego
    > SDK nie będą miały dostępu w zasadzie do niczego - czujnika położenia,
    > GPS, funkcji telefonu.
    > Oprócz tego nie pojawią się w oficjalnym repozytorium, co oznacza, że nie
    > będa dostępne dla większości użytkowników, a tylko tych, którzy zhakują
    > własny telefon (i najprawdopodobniej pozbawią się gwarancji)

    http://www.netmite.com/android/

    czujnik ruchu jest, nad GPS pracuja

  • 14. Data: 2009-07-22 09:42:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 11:22:54 +0200, R.M. napisał(a):

    > http://www.netmite.com/android/
    >
    > czujnik ruchu jest, nad GPS pracuja

    Gratulacje, nie ma to jak sięganie lewą ręką do prawej kieszeni. To jest po
    prostu chore, że ktoś rzeźbi w Callais zamiast wziąć darmowe SDK i napisać
    to w tej samej Javie tak, jak to powinno być zrobione.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 15. Data: 2009-07-22 09:51:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Gratulacje, nie ma to jak sięganie lewą ręką do prawej kieszeni. To jest po
    > prostu chore, że ktoś rzeźbi w Callais zamiast wziąć darmowe SDK i napisać
    > to w tej samej Javie tak, jak to powinno być zrobione.

    Alez spokojnie to jest konwerter z tego co widze po dzialaniu czyli na
    szybko pozwala uruchamiac i konwertowac "w locie" "jar" na ".apk"
    bezposrednio w telefonie

  • 16. Data: 2009-07-23 09:09:04
    Od: "razor " <r...@N...gazeta.pl>

    no i mam - HTC Magic.

    fajnie leży w dłoni, wygląda solidnie i elegancko (to chyba całkowite
    przeciwieństwo G1 :) )

  • 17. Data: 2009-07-23 09:18:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 09:09:04 +0000 (UTC), razor napisał(a):

    > no i mam - HTC Magic.
    >
    > fajnie leży w dłoni, wygląda solidnie i elegancko (to chyba całkowite
    > przeciwieństwo G1 :) )

    Hero jest jeszcze ładniejszy.. No ale sami mówili półgębkiem że G1 to
    prototyp do testów na żywych organizmach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 18. Data: 2009-07-23 09:28:52
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Magic i Hero sa na Androidzie to zuplnie inny swiat niz WM... bez
    > watpienia lepszy do internetu

    Do internetu to i owszem :)
    Ale Magic jest tak wielki i nieporeczny, ze jako telefon z PDA chyba sie
    nie sprawdzi, nie mowiac juz o braku kompatybilnosci z biurowym
    oprogramowaniem wiec dla biznesu tez przydatnosc watpliwa.

    pozdrawiam, leszek

  • 19. Data: 2009-07-23 13:33:56
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > nie sprawdzi, nie mowiac juz o braku kompatybilnosci z biurowym
    > oprogramowaniem wiec dla biznesu tez przydatnosc watpliwa.

    Halo jaki to miales ostatnio sen ?
    A moj Admin mowi ze Touchdown jako klient exchange na androida bije
    wszystkie appsy pod WM do tego celu.

    102x51x11.5 110g HTC Diamond ekran 2,8cala
    115x63x12 147g HTC Touch HD

    108x53x14 117g HTC Diamond 2 z WM ekran 3,2 cala
    113x55x13.6 118.5g HTC Magic ekran 3,2 cala

    No kolosana roznica, jak sie ma lufcik w Diamondzie typu 2,8 cala
    to i nie dziwota ze miniejszy. A Diamond 2 ma wyswietlacz 3,2 cale i
    jest odetyczny z Magicem. Wiec nie wal smutow

  • 20. Data: 2009-07-23 13:34:51
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Do internetu to i owszem :)
    > Ale Magic jest tak wielki i nieporeczny,

    O kurcze faktycznie 1 gram ciezszy i 2mm dluzszy od Diamonda 2
    buhahahhaha no ale Diamond jest smukly fajny i wyrywa laski ...