  • 1. Data: 2009-11-30 11:55:21
    Temat: jaki retro skuter?
    Od: me-how <t...@k...pl>

    Witam, mam nadzieje ze nikt mnie nie zlinczuje
    ze tu ze skuterem sie pcham, ale nie bardzo wiem gdzie
    mam szukac pomocy. Dziewczyna sie uparła na skuter,
    a ze to dziewczyna chce cos ladnego - styl retro.
    Ogolnie wiem ze Vespa by była ok, tylko cena troche
    malo atrakcyjna (10k+ pln). Stad pytanie czy jest cos wygladajacego
    podobnie, godnego polecenia.
    Mowimy o zakupie nowki, 50 ccm, max prostego i niezawodnego,
    oczywiscie nie chinskiego.

    pozdro
    Michal

  • 2. Data: 2009-11-30 12:24:36
    Temat: Re: jaki retro skuter?
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 30 Lis, 12:55, me-how <t...@k...pl> wrote:
    > Mowimy o zakupie nowki, 50 ccm, max prostego i niezawodnego,
    > oczywiscie nie chinskiego.

    moze tajwan? sym na ten przyklad ma cos w tym stylu
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 3. Data: 2009-11-30 13:12:04
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    me-how pisze:
    > Witam, mam nadzieje ze nikt mnie nie zlinczuje
    > ze tu ze skuterem sie pcham,

    Jak bedzie mial tendencje, to go wysmiej - skuter tez czlo... tfu! Tez
    motur ;)

    www.skutery.net Takie cosik mi sie telepie po zakamarkach pamieci.

> [...]
    > podobnie, godnego polecenia.
    > Mowimy o zakupie nowki, 50 ccm, max prostego i niezawodnego,

    Jak nowka, to nie wiem - a wiela taka Honda Shadow kosztuje?
    --
    zbigi i stopka zastepcza ;)

  • 4. Data: 2009-11-30 14:14:46
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    me-how wrote:
    > Witam, mam nadzieje ze nikt mnie nie zlinczuje
    > ze tu ze skuterem sie pcham, ale nie bardzo wiem gdzie
    > mam szukac pomocy. Dziewczyna sie uparła na skuter,

    A taki? http://www.motor-land.com.pl/data/like.html

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl

  • 5. Data: 2009-11-30 14:16:36
    Od: Magic <m...@w...pl>

    zbigi pisze:

    > Jak nowka, to nie wiem - a wiela taka Honda Shadow kosztuje?

    Podobny skuter ma w ofercie Aprilia - model Mojito, oraz któryś tajwan.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-11-30 14:19:03
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "me-how", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> [...]
    > podobnie, godnego polecenia.
    > Mowimy o zakupie nowki, 50 ccm, max prostego i niezawodnego,

    Skoro nie Vespa, a musi być nówka, to Kymco mają całkiem niezłą opinię - tu
    masz Kymcko Like 50 2T za 6900 PLN. Wymieniony już Sym Mio to koszt 5900
    PLN, ale to 4T - zależy co kto lubi.

    Ogólnie skuterów w tej stylistyce jest całkiem sporo, ale niestety
    większość z nich to chińczyki. Romet Retro, Magnus retro, inne wynalazki
    które pod różnymi nazwami można po marketach znaleźć - jedno kijostwo.

    Ogólnie z tych renomowanych i niestety drogich to masz Piaggio Vespa i
    Aprilia Habana (ta ostatnia jak dla mnie zdecydowanie ładniejsza, ale to
    dla mnie akurat), półkę niżej Kymco i Syma (o Kymco więcej dobrego jako o
    firmie słyszałem) i już całkiem niziutko całą resztę która ładnie
    wygląda... i tyle właśnie dobrego można o niej powiedzieć.

    Piotr Mockałło
    http://www.osiatkowania.pl

  • 7. Data: 2009-11-30 17:27:19
    Od: Glub <g...@g...com>

    Weź jej coś aka kymco peoples 50 na szesnastkach. Nie baw się w nic na
    mniejszych kołach.

    --
    Glub

  • 8. Data: 2009-11-30 17:37:27
    Od: me-how <m...@p...fm>

    Glub pisze:
    > WeĹş jej coĹ? aka kymco peoples 50 na szesnastkach. Nie baw siÄ? w nic na
    > mniejszych koĹ?ach.

    kymco - jakoś dziwnie przemawiają do mnie nazwy których dobrze
    nie umiem wymówić :)
    a co powiecie na Benelli Pepe LX 50, też 16` koła, firma lepsza?

    Aprilia bardzo fajna, chyba lepsza nawet niż vespa, większa
    się wydaje przynajmniej

    Michał

  • 9. Data: 2009-11-30 18:17:23
    Od: Magic <m...@w...pl>

    me-how pisze:

    > kymco - jakoś dziwnie przemawiają do mnie nazwy których dobrze
    > nie umiem wymówić :)
    > a co powiecie na Benelli Pepe LX 50, też 16` koła, firma lepsza?

    Nie. Przynajmniej wg tych co to sprzedają i się trochę znają.

  • 10. Data: 2009-12-01 07:10:21
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Sym to porządna taiwanska firma moim zdaniem jakość wykonania lepsza niż Kymko, masz
    coś takiego
    http://www.allridemoto.pl/index.php?s=oferta&p=skute
    ry&id=fiddle50 ładniejsze niż MIO bardziej klasycznie

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy