  • 11. Data: 2009-12-01 07:40:22
    Temat: Re: jaki retro skuter?
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > Skoro nie Vespa, a musi być nówka, to Kymco mają całkiem niezłą opinię -
    > tu
    > masz Kymcko Like 50 2T za 6900 PLN. Wymieniony już Sym Mio to koszt 5900
    > PLN, ale to 4T - zależy co kto lubi.

    Sam jezdze Kymco i nie moge zlego slowa o nim powiedziec. Co prawda jest to
    nieco wiekszy skuter ( 250 ccm ) ale przekulalem nim juz 40kkm i oprocz
    wymiany plynow i ostatnio sprzegla nic sie w tym skuterze nie dzieje. Jezeli
    ktos chce niezawodny skuter po przystenej cenie to warto sie nad nim
    zastanowic. Oprocz tego w motorlandzie maja wszystkie czesci i ew naprawy
    nie sa drogie.,

  • 12. Data: 2009-12-01 08:40:02
    Od: Glub <g...@g...com>

    mmaurycy <m...@v...pl> wrote:
    > Sym to porządna taiwanska firma moim zdaniem jakość wykonania lepsza
    > niż Kymko,

    Nie wiem czy lepsza ale na pewno porownywalna.
    Sam ujezdzam SYM GTS 250 i wymieniam płyny, klocki a teraz opony po 2
    sezonach.

    --
    Glub

  • 13. Data: 2009-12-01 09:24:20
    Od: me-how <m...@p...fm>

    mmaurycy pisze:

    > Sym to porządna taiwanska firma moim zdaniem jakość wykonania lepsza niż
    > Kymko, masz coś takiego
    > http://www.allridemoto.pl/index.php?s=oferta&p=skute
    ry&id=fiddle50
    > ładniejsze niż MIO bardziej klasycznie

    ładny, jak mówicie że porządny, to za vespe można mieć dwa
    takie - chyba podziemy w tym kierunku, plusem że do
    najbliższego sprzedawcy mam 100 km a nie 500 jak do vespy

    dzięki za pomoc
    Michał

  • 14. Data: 2009-12-01 22:16:44
    Od: PB <p...@b...pl>

    Mon, 30 Nov 2009 19:17:23 +0100, na pl.rec.motocykle, Magic
    napisał(a):

    > Nie. Przynajmniej wg tych co to sprzedają i się trochę znają.

    pewnie sie kiepsko znaja. Pepe mam ja i moj kolega. Moj smig ajuz
    drugi sezon (zamkniety) - w sumie 5kkm po miescie nawinał. Bez usterki
    poza nieszczesna linka predkosciomierza, na co cierpi chyba kazdy
    Pepe. Szczegoly na zyczenie.

    Ogolnie - Chinczycy kupili cała markę Benelli - robią skutery tej
    marki u siebie, calkiem porzadnie i solidnie. Warto dac 5kzl za
    Benelli Pepe zamiast 10 kzl za Vespe...

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 15. Data: 2009-12-02 10:23:15
    Od: "Cezar" <c...@w...pl>

    Użytkownik "me-how" <t...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, mam nadzieje ze nikt mnie nie zlinczuje
    > ze tu ze skuterem sie pcham, ale nie bardzo wiem gdzie
    > mam szukac pomocy. Dziewczyna sie uparła na skuter,
    > a ze to dziewczyna chce cos ladnego - styl retro.
    > Ogolnie wiem ze Vespa by była ok, tylko cena troche
    > malo atrakcyjna (10k+ pln). Stad pytanie czy jest cos wygladajacego
    > podobnie, godnego polecenia.
    > Mowimy o zakupie nowki, 50 ccm, max prostego i niezawodnego,
    > oczywiscie nie chinskiego.

    Rozejrzyj się za Rometem. Wczoraj widziałem w Media Expercie właśnie cos co
    nazywało sie Retro Rometu i powiem Ci że przykuł moją uwagę. Co prawda
    chińczyk ale jak rozmawiałem ze sprzedawcami to Romet ma dobre opinie i
    trzyma jakość swoich wyrobów.

    Cezar

  • 16. Data: 2009-12-02 12:55:30
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Cezar", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Co prawda
    > chińczyk ale jak rozmawiałem ze sprzedawcami to Romet ma dobre opinie i
    > trzyma jakość swoich wyrobów.

    To nie ze sprzedawcami, a z użytkownikami porozmawiaj. Jakość to trzyma,
    ale niezbyt wysoką.

    Piotr Mockałło
    http://www.osiatkowania.pl

  • 17. Data: 2009-12-02 13:08:31
    Od: Magic <m...@w...pl>

    PB pisze:

    > pewnie sie kiepsko znaja. Pepe mam ja i moj kolega. Moj smig ajuz
    > drugi sezon (zamkniety) - w sumie 5kkm po miescie nawinał. Bez usterki

    I może dlategpo jesteś jeszcze zadowolony. Gorzej jakby cos klęknęło i
    próbowałbyś to naprawić. Mogłoby się okazać że naprawa odbywa się przez
    wymianę skutera.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 18. Data: 2009-12-02 14:43:30
    Od: me-how <t...@k...pl>

    ry&id=fiddle50

    sam sobie ponownie odpowiem, rozmawiałem ze sprzedawcą w okolicy
    za 4400 przywiezie mi pod dom (100km)

    z tym ze to ponoc nowosc, i nikt nie ma tego aby przed zakupem pomacac
    widzial to ktos na zywo? ojciec brac? :)

    M.

  • 19. Data: 2009-12-02 15:41:51
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 30 Lis, 18:27, Glub <g...@g...com> wrote:
    > Weź jej coś aka kymco peoples 50 na szesnastkach. Nie baw się w nic na
    > mniejszych kołach.
    >
    > --
    > Glub

    Mniejsze koła mają swoje zady i walety. Weźmiesz coś na 16" i musisz
    inwestować w kufer, bo schowek mikry. Zwrotność będzie gorsza i trudno
    znaleźć zimówki.
    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

  • 20. Data: 2009-12-03 12:07:27
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    me-how pisze:
> [...]
    >
    > z tym ze to ponoc nowosc, i nikt nie ma tego aby przed zakupem pomacac
    > widzial to ktos na zywo? ojciec brac? :)

    Jeśli w tej cenie to brać, jakość tych skuterów jest bez porównania z chińczykami.
    --
    pozdrawiam
    mmaurycy