  • Data: 2018-11-19 12:28:05
    Temat: Re: jaki prostownik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup

    >Co wy robicie z tymi akumulatorami? U mnie wytrzymują po 8 lat. W tym
    >tak pogardzana przez wszystkich Centra Futura.

    A propos - dzis mi akumulator ledwo-ledwo.
    Ma ... jakies 3 lata :-)

    Mial prawidlowe warunki pracy, aczkolwiek pare miesiecy temu sie
    rozladowal mocno, nie wiem dlaczego.
    Czyzby sie cos nie wylaczalo na weekend ?

    Tym razem mialem podpiety ELM327, ale przeciez to niemozliwe, zeby
    wydoilo 70Ah akumulator ...

    Zobaczymy czy rusze po poludniu, czy trzeba bedzie kombinowac ...

    J.