  • Data: 2018-11-20 11:18:41
    Temat: Re: jaki prostownik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-11-18 o 22:46, J.F. pisze:

    >Sądzisz, że wybieram auta, które tak właśnie mają?
    >Hint: w obecnym aucie prąd spoczynkowy wynosi ok 400mA bo kamery
    >pracują po 8h na postoju. Centra nawet roku nie pociągnęła.

    Sie dziwisz. 10Ah na dobe.
    8h raczej niestraszne, ale zostaw auto na 3 dni.

    >Teraz jakąś Vartę mam od 2.5 sezonu i nic się nie dzieje.

    I ciagle tak samo uzywane ?

    To byloby ciekawe ... technologia akumulatorow sie wiele nie rozni,
    Exide w Centrze chyba wprowadzil cos w miare nowoczesnego.

    Czyzby Centrze tak bardzo szkodzilo te 3Ah zakladajac ze to 8h ?
    Czy Varta juz przeszla na wyzszy poziom i robi bardziej trakcyjne ...

    A moze jednak udalo ci sie pare razy zostawic te kamery na 48h.
    No i kwestia dojazdow - trase masz dluga, ale 10Ah wymaga troche
    ladowania.
    Moze korki byly mniejsze i akumulator byl z dnia na dzien coraz
    bardziej rozladowany.

    Zaraz - Ty pisales o tym uszkodzonym zaworze i grzaniu pradem ?
    Na Centrze czy na Varcie ?

    J.