  • 1. Data: 2009-06-17 11:52:27
    Temat: jaki program do tworzenia pokazu slajdow
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    witam,

    widzialem ostatnio pokaz zrobiony przez iPhoto i podobalo mi sie - calosc
    zrzucona do jednego pliku filmowego, kilka prostych efektow artystycznych,
    podklad muzyczny.

    jaki program dla PC polecilibyscie do tworzenia tego rodzaju prezentacji
    fotografii? idealnie gbyby byl darmowy...

    pozdr, rdx

  • 2. Data: 2009-06-17 12:29:23
    Temat: Re: jaki program do tworzenia pokazu slajdow
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jaki program dla PC polecilibyscie do tworzenia tego rodzaju prezentacji
    > fotografii? idealnie gbyby byl darmowy...

    Picasa chyba daje rade. Ja ostatnio robilem nia nawet time-lapsy na probe.
    Rozne efekty mozna robic i na koncu zapisac jako filmik.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-06-17 13:09:34
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 17 Cze, 13:52, "radxcell" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    > jaki program dla PC polecilibyscie do tworzenia tego rodzaju prezentacji
    > fotografii? idealnie gbyby byl darmowy...

    Na jaką platformę?

    Windows:
    Ja mam Pinacle Studio - był darmowy jako dodatek do kamery.
    Co byś chciał uzyskać: jaki plik?
    Jeszcze pakiet Nero (Nero Vision)

    Z nieznamych mi bliżej a polecanych:
    Ulead CD & DVD PICTURESHOW 4 platny 90zl

    Też mi nieznany
    http://www.huddletogether.com/projects/lightbox/

    To tyle z płatnych co bym polecał.

    Jak ktoś ma Nikona to pictureProject.

    freeware: Microsoft Photo Story 3

  • 4. Data: 2009-06-17 17:39:57
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *slaweks* wrote in
    h.googlegroups.com>:
    > Na jaką platformę?
    > Windows:
    > Ja mam Pinacle Studio - był darmowy jako dodatek do kamery.
    > Co byś chciał uzyskać: jaki plik?

    pod windows. najchetniej mpg.

    > Jak ktoś ma Nikona to pictureProject.
    > freeware: Microsoft Photo Story 3

    dzieki za podpowiedzi. mam pictureproject, jak sie okazalo :)
    a Photo Story niestety wymaga XP.

    pozdr, rdx

  • 5. Data: 2009-06-17 22:43:10
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 17 Cze, 19:39, "radxcell" <s...@o...pl> wrote:
    > dzieki za podpowiedzi. mam pictureproject, jak sie okazalo :)
    > a Photo Story niestety wymaga XP.

    a na czym ma to chodzić?

    Czasem można trafić coś w gazetkach (chip, foto audio video) ale nie
    zawsze jest to sprawdzone.

  • 6. Data: 2009-06-18 06:25:13
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *slaweks* wrote in
    k.googlegroups.com>:
    > a na czym ma to chodzić?
    > Czasem można trafić coś w gazetkach (chip, foto audio video) ale nie
    > zawsze jest to sprawdzone.

    posiadam windows 2000. taki kiedys kupilem i jak na razie nie widze powodu, zeby
    dorzucac M$-owi kolejne 7 stowek za XPka. :)
    mysle ze ten soft z gazetek rowniez bedzie w serwisach typu "free download
    center". poszukam, a na razie picture project.

    dzieki za pomoc,
    rdx

  • 7. Data: 2009-06-18 07:05:58
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 18 Jun 2009 08:25:13 +0200, "radxcell" <s...@o...pl> wrote:

    IrfanView? On ma baaardzo prosty moduł do pokazów, wybierasz zdjęcia,
    MP3 jako podkład i możesz to spakować jako execa lub wygaszacz
    ekranów. Jedyna wada to brak efektownyc przejść.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 8. Data: 2009-06-19 11:57:36
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Grzegorz Krukowski* wrote in <news:fnpj35h4cr62ravasa428pts388d4kvl8n@4ax.com>:
> [...]
    > MP3 jako podkład i możesz to spakować jako execa lub wygaszacz
    > ekranów. Jedyna wada to brak efektownyc przejść.

    no wlasnie. w ogladanym przeze mnie pokazie bardzo podobaly mi sie efekty
    artystyczne, tlo i ulozenie kilku fotek obok siebie, zmienianych pozniej
    niezaleznie - to bym chcial uzyskac

    pozdr, rdx